babyen min ler når hun sover

iQra

Gift med forumet
To ganger har det skjedd nå at hun smiler o ler i søvne.. Lurer på hva hun drømmer.. og gleder meg til jeg kan få henne til å le når hun er våken[:D]

har hørt det jeg og.. men leste her for noen dager siden at det behøver ikke være det..ikke har hun noe problemer med magen heller.. også åpnet hun munnen skikkelig og ut kom det sånn latter lyd.. så jeg velger å tro at hun drømte noe morro..[:D]

Ja det gjør Åshild også. Jeg var så i hundre da sambo ringte hjem i lunchen sin for å høre hvordan det gikk. HUN SMILER I SØVNE!! Men så kommer svigers og ødelegger alt med å fortelle at det er mageknip- grimaser, noe som desverre er logisk siden hun har masse mageknip når hun er våken. Vi få vel bare smøre oss med tålmodighet. Gleder meg sånn til å høre latteren hennes. Lurer på hvordan den blir [:D]

ORIGINAL: iQra82

har hørt det jeg og.. men leste her for noen dager siden at det behøver ikke være det..ikke har hun noe problemer med magen heller.. også åpnet hun munnen skikkelig og ut kom det sånn latter lyd.. så jeg velger å tro at hun drømte noe morro..[:D]

du er mammaen. Du vet best! [;)] 

ORIGINAL: iQra82

Othelie smile, flire, sjer sur ut å lage my rare grimasa når hu søv.. My merkelige uttrykk ja![:D]

Back
Topp