Babyen min er død.

Kondolerer så mye..♡♡♡
 
Den sparket ikke på morran i går. Fikk ikke vekt den så inn til føden med meg.
Nå ligger jeg her med cytotex og venter på å føde. Selv nå når den ikke har sparket på nesten ett døgn og 3 leger har vist meg at hjertet ikke slår merker jeg at jeg ikke tror det.
Jeg vet at den er død jeg gråter og sørger, men jeg aksepterer det ikke. Tror det blir mer reelt når den kommer ut og jeg får sett det.
Vi ønsket ikke å vite kjønn da vi likte spenningen, men nå når den er død skulle jeg ønsket at vi viste kjønn. Slik at vi kunne omtale den mer personlig.

Jeg har prøvd å sove på legens anbefalling da dette kan ta tid, men det nytter ikke etter to innnsovningstabeleter og timer i et mørkt rom har jeg nå gitt opp å sove. Gruer meg til å føde når jeg er så trøtt og lei meg og babyen er død.
så ufattelig trist :/ kondolerer så mye til deg...tenker på deg i denne tunge stund:(
 
Så forferdelig vondt for dere. Tenker på deg i denne tunge tiden og håper dere finner trøst hos hverandre. Det finnes ikke noe vondere enn å miste sitt barn......
 
Så ufattelig trist! Kjenner tårer i øynene.. Finnes ikke ord som kan trøste! Men sender over en god klem!
 
Uff, umulig å virkelig sette seg inn i hvor forferdelig dere måtte ha hatt det. For et vakkert navn dere ga han! Beklager så mye! Håper dere har folk rundt dere som støtter! Sender varme tanker
 
Kan ikke en gang forestille meg hvordan dere har det :( håper dere tar godt vare på hverandre ❤️ sender deg en stooor klem :(
 
Så utrolig trist :( sender en god klem!!! :Heartred:Heartred
 
Kondolerer av hele mitt hjerte ❤️
 
Sender mange tanker til deg og gråter med deg... Vakkert navn...
 
Back
Topp