Babyen i magen?

**Camilla**

Glad i forumet
Har dere noen gang kjent at babyen på en måte ligger bare på den ene siden av magen??
Jeg våknet i går etter en middagslur (det var deilig det[:D]) Og oppdaga at magen min var hardere og litt større på den ene siden...!?Det var en merkelig opplevelse,men h*n la seg fort tilbake...hvis det var h*n da...hehe!
Men kjenner jo spart omtrent hver dag så det er jo godt mulig det var babyen selvom magen ikke har blitt så veldig stor enda??

Jeg kan garantere deg at det er bebbisen[;)]

Har hatt amnge latterkuler både ifjor og iår vi værtfall på form og fasong av magen[:D]

Hvor langt er du på vei da?....Selv er vi 18 uker og 3 dager nå og nurket er ca 18 cm.

Vi er 17 uker i dag[:D] Men har ikke fått noe serlig mage enda,men den har jo blitt hard så jeg regner med at den kommer om noen uker[:D]

ORIGINAL: Bæjben

Har dere noen gang kjent at babyen på en måte ligger bare på den ene siden av magen??
Jeg våknet i går etter en middagslur (det var deilig det[:D]) Og oppdaga at magen min var hardere og litt større på den ene siden...!?Det var en merkelig opplevelse,men h*n la seg fort tilbake...hvis det var h*n da...hehe!
Men kjenner jo spart omtrent hver dag så det er jo godt mulig det var babyen selvom magen ikke har blitt så veldig stor enda??

Signere den her æ.. Har heller ikke fått nå alvor te mage, men va ikke tynn fra før heller så den ha bære blitt hardar.. Kan itj husk på sist æ ha hard mage så..[:D]

Back
Topp