Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ble plutselig mange avokadoer her nå 
Haha, ja. Men, hvilken app bruker du? Jeg synes det er så ulikt på forskjellige apper og nettsteder. For det er jo en uke forskjell på oss - jeg er 16+0, og det stemmer at du er 15+0? Preglife sier avokado, men den sier også 90 gram, og baby var jo 120 gram da jeg var på ultralyd 15+3. Forvirret!AvokadoBle plutselig mange avokadoer her nå
![]()
Stemmer, jeg er 15+0 i dag. Og jeg bruker PreggersHaha, ja. Men, hvilken app bruker du? Jeg synes det er så ulikt på forskjellige apper og nettsteder. For det er jo en uke forskjell på oss - jeg er 16+0, og det stemmer at du er 15+0? Preglife sier avokado, men den sier også 90 gram, og baby var jo 120 gram da jeg var på ultralyd 15+3. Forvirret!
Avokado eller lyspære, sier den. Og at fosteret er ca 11 cm og 100 gram.
Men 90 gram i uke 16 hørtes litt lite ut ja!Må åpenbart skaffe flere apper! Ny uke er jo tross alt et høydepunkt hver onsdag.Stemmer, jeg er 15+0 i dag. Og jeg bruker PreggersAvokado eller lyspære, sier den. Og at fosteret er ca 11 cm og 100 gram.
Artig at det varierer sånn fra app til appMen 90 gram i uke 16 hørtes litt lite ut ja!
Kanskje utenlandsk skala!Helt enig! Veldig rar fruktskala. Nå har jeg en mango eller en sitron… litt forskjell eller.Søtpotet, eller på størrelse med babyens første bleie
Føler størrelsene går veldig opp og ned, f.eks var babyen appelsin og deretter avokado. I butikken er da virkelig avokado mindre enn appelsinKanskje utenlandsk skala!