strikkefru
Flørter med forumet
En laptop 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Du er vel 28 uker ?Haha, nei. Men asså, jeg kjøper jo ikke så mye papaya, så hvem vet hvor store de kan bli? (35 cm?)
www.babyverden.no
Oi, Preggers sier 37,5 cm i uke 27 (28. svangerskapsuke)Du er vel 28 uker ?
Da sier babyverden ca 33,5 cm.
![]()
28 uker
Om barnet: Begynner å regulere kroppstemperaturen selv I begynnelsen av denne uken er fosteret 26 uker gammelt, og hjernebølgenes mønster ligner nyfødtes. Fosteret blir stadig flinkere til å åpne og lukke øynene, suge og svelge. Lungene vil nå kunne puste luft, og fosteret gjør regelmessige...www.babyverden.no

28+1 ja. Og appene sier hhv 35, 36 og 39 cm, så sannelig om jeg vet!Du er vel 28 uker ?
Da sier babyverden ca 33,5 cm.
![]()
28 uker
Om barnet: Begynner å regulere kroppstemperaturen selv I begynnelsen av denne uken er fosteret 26 uker gammelt, og hjernebølgenes mønster ligner nyfødtes. Fosteret blir stadig flinkere til å åpne og lukke øynene, suge og svelge. Lungene vil nå kunne puste luft, og fosteret gjør regelmessige...www.babyverden.no
Ikke godt å si når de ikke er enig nei28+1 ja. Og appene sier hhv 35, 36 og 39 cm, så sannelig om jeg vet!

Jeg leste butternut gresskar eller barnehjem førstButternut gresskar eller barnehjelm![]()
.

Ikke verst!