Haha, samme her. I tillegg til artisjokk da..Vannpistol av alle tingOg like lang som er gjennomsnitlig jordekorn
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, samme her. I tillegg til artisjokk da..Vannpistol av alle tingOg like lang som er gjennomsnitlig jordekorn
![]()

Papaya her og, har også konkludert at cm gir mer meningPapaya? Kor stor er den da.... Haha tror eg forholder meg til cm![]()

Sant? Hørte noen fortelle at ungen hennes var like stor som en vannmelon. Sist eg såg vannmeloner i butikken var det veeldig stor variasjon på størrelse, så det hjalp liksom litt lite på det visuelle i hodet mitt. Cm og linjal derimotPapaya her og, har også konkludert at cm gir mer mening![]()
Haha ja for flere uker siden var det søtpotet, vet ikke om noe som varierer mer i størrelse enn detSant? Hørte noen fortelle at ungen hennes var like stor som en vannmelon. Sist eg såg vannmeloner i butikken var det veeldig stor variasjon på størrelse, så det hjalp liksom litt lite på det visuelle i hodet mitt. Cm og linjal derimot![]()