Haha, samme her. I tillegg til artisjokk da..Vannpistol av alle ting Og like lang som er gjennomsnitlig jordekorn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, samme her. I tillegg til artisjokk da..Vannpistol av alle ting Og like lang som er gjennomsnitlig jordekorn
Papaya her og, har også konkludert at cm gir mer meningPapaya? Kor stor er den da.... Haha tror eg forholder meg til cm
Sant? Hørte noen fortelle at ungen hennes var like stor som en vannmelon. Sist eg såg vannmeloner i butikken var det veeldig stor variasjon på størrelse, så det hjalp liksom litt lite på det visuelle i hodet mitt. Cm og linjal derimotPapaya her og, har også konkludert at cm gir mer mening
Haha ja for flere uker siden var det søtpotet, vet ikke om noe som varierer mer i størrelse enn detSant? Hørte noen fortelle at ungen hennes var like stor som en vannmelon. Sist eg såg vannmeloner i butikken var det veeldig stor variasjon på størrelse, så det hjalp liksom litt lite på det visuelle i hodet mitt. Cm og linjal derimot