han har sovet siden kl 12 i natt hatt to ganger han har åpnet øynene og vært litt med nå på ettermiddag kvelden.... må vekke han hele for og få i han mat noe som kan være kjemepe vanskelig. Har hatt litt vansker med og få ammingen i gang ette ks. Ga han litt erstatning kl rett før 12 som som til 4 da prøvde jeg flere ganger mellom 3-4 å vekke ham for og amme måttr til slutt ta ham ned og kle av ham da amma jeg pumpa og ga litt nan. Hatt litt lavt blodsukker og litt gul i huden så skal ha lav terskel for og gi. Gir i tillegg alt jeg pumper men har klat å få ut maks 20-30 ml etter amming. Han er såpass rolig og fornøyd(?) og stille at jeg bekymrer meg. Skulle ønske jeg kunne veie han hadde nesten gått ned 10% før vi reiste men siden han bjunte å bli mer våken og søkte brystet og ikke hadde godt ned i vekt det siste døgnet og blodsukkeret var fint fikk vi reise hjem. Men er nå bekymret for om han får i seg nok ønsker ikkke å pøse på med nan for da vil han jo ikke drikke fra meg. Og mulig jeg bare har en bedagelig baby.. hva ville dere gjort? Sikkert rotete innlegg men håper det vble forståelig