Babydyner

Flower78

Betatt av forumet
Sitter å ser i katalogen til Spar Kjøp, tenkte å bestille babydyner der. Er det noen som har prøvd disse og vet om de er bra? Den ene er 65*80 cm og den andre er 80*100 cm, er dette "vanlige" mål (tenker på iforhold til å kjøpe sengetøy andre plasser)? Den ene til vogn og den andre til seng - hva tror dere? Noen tips til andre bra dyner? Noe spes.man burde unngå?
Håper noen kan hjelpe [:)]

Vært å sett på den minste str. Så veldig bra ut. Har vurdert å kjøpe den som vogndyne

Jeg har ikke prøvd de fra Spar Kjøp,kjøpte babydyner på Kid jeg,str.65*80.Kjøpte 2 stk som jeg bruker i senga og i vogna,holder lenge de![;)]

Vi kan kun bruke den minste i vognen. Hun sparker det av seg. I Simo bagen bretter jeg den minste i to, da er den helt passelig. Den minste passer også til vugge. Bruker den største og har brukt den i alle fall i en måned nå i sengen.

Hvilke dyne str. passer best å kjøpe til nyfødt?

Tusen takk for svar[:)] Kjipt å skulle bestille noe som viste seg å være helt ubrukelig. Da skal jeg ta å ringe inn en aldri så liten ordre [:D]

Jeg har kjøpt de to dynene på spar kjøp, den minste til vogna og den andre til senga.. Jeg håper at det er gode dyner, ikke lenge igjen før jeg får prøvd de nå[:D]

Back
Topp