14+5
Tilbake i jobb etter sykemelding og ferie, og det er kjempetøft!
Sliter med å sove godt nok på nettene før jobb, og sovner nærmest momentant når jeg kommer hjem ifra jobb, det er mye mas og kjas på jobb, og jeg er så sliten 
Idag opplevde jeg noe litt ubehagelig, alle på jobb vet at jeg er gravid, både ansatte og pasienter, også kommenterte jeg noe om hyppige tisseturer under lunsj, der 2 av kollegaene ikke kunne forstå hvorfor det kom så tidlig at jeg «hadde nok å vente på!!», med andre ord så fikk jeg min første «bare vent til….» kommentar, og jeg kjente jeg ble litt provosert..
Når man leser i gravidbøker og på oppdateringer på alt av gravidapper så står det rundt denne tiden her at på grunn av at livmor vokser så vil det bli mindre plass til blæra, som kan gjøre at man må på do oftere, og enn skulle da tro at 2 godt voksne damer som har født 3++ barn hver visste det
Det ble bare teit men følte at de invaliderte følelsene mine og at da skiftet temaet over til at jeg overdrev og det ene med det andre..
Nå kan det også være at jeg er noe «frynsete» ettersom at jeg er utrolig sliten og startet arbeidsdagen med en heftig migrene som ikke har gitt seg før nå i 7-tiden på kvelden
Ellers er formen generelt bra, utenom mye trøtthet, og 100 tisseturer til dagen! Jeg er ikke mye kvalm nå, men har postafen i bakhånd ved behov, også har jeg en del ligamentsmerter, men det er helt overkommelig så det går veldig greit