Svar på tråd

13+6

(Eller egentlig 14+0, for nå er klokka over 12, men jeg skal jo tross alt skrive om dagen som har vært)

Idag har vi vært på tidlig ultralyd på sykehuset.

For å gå rett på sak: INGEN forberedte meg på at man mer eller mindre skulle bli pressa ihjel av ultralydproben, det var kjempeubehagelig og jeg ble svimmel og kvalm.. jordmor instruerte mannen min til å finne en kald klut til panna mi  :hilarious:

Ellers sto nå alt fint til med den lille sånn som hun kunne se, det eneste var at hjerterytmen var litt rask, noe som gjorde at hun tilbudte meg NIPT, men etter grundigere undersøkelse av ryggrad, nakkefold, hjerne, neserygg og nyrer, så konkluderte jeg selv at jeg ikke ønsker NIPT.. dette for at jordmor selv sa at hun ikke heiste noen røde flagg ved undersøkelse men at hun var pålagt å gi meg tilbud på grunn av forhøyet hjerterytme hos foster.

De andre målingene var helt fine og den lille sprella noe helt sinnsykt inni der! Gruer meg litt til den blir større:hilarious:

I følge en kjapp måling av kjønnsorgan så kan det se ut som gutt, altså- mitt livs største sjokk! Jeg har trodd siden før jeg ble gravid at det skulle bli jente, haha:hilarious:

Det viktigste er såklart at alt står bra til:Heartred

Ordinær ultralyd er om 5 uker ca, jeg skal få innkallelse i neste uke :happy:

[ATTACH=full]440769[/ATTACH]

Back
Topp