8 dpo
*sukk*, ingen symptomer på noe som helst på dette tidspunktet.. ikm er på søndag (25/2), og i en perfekt verden så vil jeg jo vente med å teste til da, men la oss være ærlige da, jeg kommer til å starte testing i morgen, altså 9 dpo (vil egentlig begynne å teste idag, men er redd for masse negative tester da det er for tidlig, men jeg har hamstra tester av forskjellige merker, så lagerbeholdninga er god ihvertfall
)
Men tilbake til det her med symptomer, de symptomene jeg har hatt er akkurat de samme jeg hadde forrige syklus når tr var "rett rundt hjørnet", så jeg tviler på klaff denne mnd også.. Jeg ser jo på disse dagbokinnleggene mine at jeg er tydelig en person som tar sorgene på forskudd haha! Det sier mannen min også, han er igrunnen litt lei av det tror jeg, for jeg blir alltid veldig oppgitt av meg selv når ting går greit til tross
Jeg er inne i en tankeboble om dagen som kun omhandler baby, og ultralydundersøkelser, jordmortimer og legetimer, som er litt rart da jeg aldri har vært gravid før, og er jo antakeligvis ikke det nå heller, men jeg gleder meg så mye til den dagen jeg kan gjøre disse tingene, men det føles såå uoppnåelig 
Jeg er i pp2, og jeg er allerede møkkalei av negative tester, så føler jo på ordentlig at jeg ikke egner meg som prøver.. arrgh..
Uansett, jeg smører meg med usynlig tålmodighetsserum og håper at jeg klarer å drøye testing til imorgen...
.. to be continued