Svar på tråd

Valentinesday og (hele) 1DPO

Idag er det valentinsdagen, og jeg skal for første gang få feiret den isammen med mannen :Heartred Ikke noe fancy opplegg, men vi skal ut å spise, og det er ikke hverdagskost her i hus.. :hilarious:

Jeg er også 1DPO idag, ikke at det har noe å bety i den forstand, men så har man ihvertfall en oversikt.. Vi har virkelig prøvd denne mnd her, så fallhøyden er faktisk ganske stor om det ikke skulle klaffe denne mnd heller.. Jeg har hatt voldsomme symptomer på EL denne mnd ihvertfall i motsetning til forrige mnd da jeg ikke merka noe som helst, men det største symptomet har vært en sultfølelse som ikke har blitt tilfredstilt av noenting:laughing002

Jeg vet at jeg ikke kommer til å klare å vente til IKM med å teste, så jeg kommer til å teste om 9 dager.. Da er jeg jo 10DPO og i følge samtlige på dette forumet og i IKM grupper så er det da man tidligst ser strek om det er noe der, da.. :Heartred

Håpet og forventningene er utrolig høye denne mnd, merkelig nok.. Jeg klarer ikke å roe det ned heller så det får bare være.. I mellomtiden så lever jeg mer eller mindre som gravid allikevel, eneste er at jeg fortsatt drikker koffein.. :laughing002

Har dere noe planer for valentinsdagen? feirer dere? :Heartred

Back
Topp