Svar på tråd

Nattevakttankene..

Jeg sitter på siste nattevakta før en uke fri, jeg jobber alene og får derfor litt ekstra god tid til å havne i et tankekjør (jippi...)

Idag har det vært både morsdag og fastelavn, noe min familie alltid har markert frem til 2013 da moren min dessverre døde så alt for ung. Det føles virkelig som en hel evighet siden (og det er det jo nesten også..)

Denne dagen har gått med til å kjenne litt ekstra på savnet, og også hvor sårt det er å ikke kunne markere denne dagen med å være en mamma selv. Jeg har jo en "bonusdatter" som har vært hos oss hele uka, og det har vært en fin distraksjon idag, da :Heartred  :Heartred  Men hun begynner å bli veldig spørrende om når det kommer en baby i hus, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal svare, siden pappan ikke svarer henne på det, så prater jeg det heller litt bort siden jeg ikke vet noe enda, vi prøver jo for harde livet, men om det skjer? aner ikke:p

Jeg trodde jo forresten at jeg skulle ha EL i morgen (12/2) men dagens el test viste klinkende negativ, så nå er jeg bare kjempeforvirret :laughing002

Samtidig så drakk jeg dagens energidrikk på veg til jobb, og jeg har aldri blitt så kvalm av det før, så jeg begynner jo å overtenke med en gang:laughing002

Det var jo tross alt sånn bestevenninna mi fant ut at hun var gravid for noen år siden...:bunny

Jeg veit ikke hvor jeg vil med dette innlegget her altså, annet enn å oppdatere på dagens eltest, og morsdagstanker.. jeg tenker forøvrig å ta eltester frem til ikm 25/2, så ser vi.. :Heartred

Back
Topp