BABYDORM PUTE

Charlis

We will date again, Mr.Moet!
Kjøpte denne da jeg har en liten en som er stiv i nakken sin og har derfor fått litt skjev hodefasong... Hun ligger konstant og ser mot høyre, så vi er litt "lei" av å bare se halve ansiktet hennes... Men etter litt timer med fysioterapi og manuellterapi så har hun blitt myyye bedre[:)]

Men likevel kjøpte jeg denne BABYDORM puten og det viste seg å være en kjempeinvestering!!!! Hun klarer å ligge under babygymmen nesten en time!!!! For nå ser hun jo rett frem hele tiden og klarer faktisk å se på tingene som beveger seg og spiller musikk!! Og da er det jo klart at den er blitt mye mer interessant og spennende [:)][:)]

Håper også hodefasongen hennes blir litt finere etterhvert.. Vi har denne puten i sengene hennes slik at hun også ligger rett om natten [:)]

Anbefaler denne puten til andre som har bebiser med stive nakker og litt skjev fasong

Den koster 498,- men de tar en hundrings i frakt, så det kom på 600 +/- da jeg kjøpte..

Jeg sydde faktisk pute selv. Veldig enkelt, og like effektivt. Også kostet det meg en gammel sofapyntepute, og et putetrekk [:)]

ORIGINAL: Sphynx

Hva koster den?
Vi har en liten kar med ganske flatt bakhode...

Om hodet til bebisen din er flatt i bakhodet (altså i senter av hodet) fikk vi beskjed av fysio at det er bra. Da ligger bebisen riktig. Er derimot hodet skjevt på siden av bakhodet skal man være litt obs på liggestillinger.

Back
Topp