BabyDan

Real

Gift med forumet
Hva syns dere om babydan produktene?

Jeg har fallt pladask for stellebordet og sprinkelsenga ihvertfall. ( BabyDan Tarok)
Håper bare kjæresten er like enig som meg:) Har allerede sendt mail om begge deler til noen på Finn.no.

VIL HA!!! Hva har dere tenkt å kjøpe?

Jeg har både stellekommoden og springelsenga, og er KJEMPE fornøyd. Springelsenga er den mest stødige jeg fast, så engsta meg aldri for at gutten skulle velte den;)

Side skrev:
Jeg har både stellekommoden og springelsenga, og er KJEMPE fornøyd. Springelsenga er den mest stødige jeg fast, så engsta meg aldri for at gutten skulle velte den;)

Signerer den! Jeg har også begge deler!

Eneste er at jeg ikke var så fornøyd med stellemattene. Prøvde første den store typen og så den lille. Den store blir for "klumpete" og begge irriterte jeg meg over at jeg ikke kunne tørke over eller vaske med klut. Mer fan av de som ikke er stoff. Men det er vell smak og behag! ;)

Jeg har og forelsket meg helt i Baby Dan Tarok. Mannen synes det var litt dyrt, og skjønte ikke hvorfor vi ikke bare kunne kjøpe noe på IKEA. Men da kan du tro hormonene fikk fart på tårene. Tuuuuuut! Så da ble det som jeg ville - Baby Dan Tarok sprinkelseng og stellekommode. Tarok klesskapet har dessverre gått ut av produksjon :( Så da ble det Skandinavia klesskap. Det ligner veldig på stellekommoden, men mangler bilde av Tarok.... Også har vi kjøpt Tarok sengetøy, sengekant, leketeppe og ammepute :) Og det er sååååå fint! Er kjempefornøyd, og gleder meg til Vesla vår skal ta i bruk rommet sitt :)

Jeg elsker BabyDan produktene :) Vi har lekegrinda (park-a-kid), grind i trappa og ønsker meg sengesett, sengekant og senga :) Det er så mye nydelig fra BabyDan :) 

Back
Topp