BabyDan

Har selv tarok i mye av det jeg har kjøpt. Stellematten, teppe, sengetøy. Men har rundt sengekanten beige med hvite hjerter og samme på vippestol.. Moro med de mønsterne.

Var innom og kikket å¨mønstrene her om dagen, og det gjorde ikke saken enklere!! Synes også Honningbie, Flyvende Esel og Troll er kjempesøte!!

ORIGINAL: maiblomst

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Stellemattene er iallefall MYE billigere på Jysk[8|]  søte de også, men matcher ikke, da[8D]

Vi har stellematte fra Jysk nå, og kommer nok til å gå for en ny derfra når denne kollapser..
(begynt å gå litt opp i "sømmene", men hva kan en forvente med sånn hyppig bruk?  [8D])

Eg kjøpte stelleunderlag på jysk her om dagen! De er jo kjempesøte... Var på tilbud til 65 kroner....Kjøpe kjøpe... Så hadde de reiseseng til 250 kr.  Så også stelleveske til en billig peng, MED Ole Brumm bamse hengende på. Tror det var en 250 kr for det også. Eg går litt etter hva som er billig.
Men det var en KJEMPESØT serie du har funnet! Eg personlig syns den er kjønnsnøytral ja!

Det var billig stellematte, ja[:D]

Stellebagen var ikke så billig, da, men[;)]

Reisesenga var også ganske grei pris på, ja[:D]

jo det er nå kjempe billig med tanke på at jeg f.eks betaler 1000kr for reisesenga mi og stelleveska betalte jeg 500kr for![:D] syns maiblomst har fått et røverkjøp jeg hehe[:)]

Lønner seg å sjekke litt rundt ja! Pengene flyver ut om dagen merker jeg[&:] Meeen viktig å få ting i hus.. Ikke lenge igjen nå jenter[;)]

Å !!!! Har så lyst til å få ting i hus ,begynner å bli stressa ! Men må vel vente til pengene kommer inn før vi kan bruke dem tenker jeg [:)]

Back
Topp