BabyDan

Pivi

Elsker forumet
Noen som har sett de søte tekstilseriene fra BabyDan?[;)] Kjempesøte, og de har hele serier med samme mønster på f.eks. ammepute, leketeppe, stolpute, sengesett osv. ...
Jeg lurte på mønsteret Tarok. Falt helt for den "rare" hesten[;)] Legger et bilde her:

Serien er i hvit og grå, og jeg lurte egentlig på om dette kan brukes til både gutt og jente? .... Er jo ikke typisk gutt/jente synes jeg... Og hest er jo et ålreit dyr hehe
Hva synes dere?

Mye søtt der. Vet du om man kan få bestilt det gjennom nettet et sted, eller om man må i en butikk?

ORIGINAL: jealie24

Mye søtt der. Vet du om man kan få bestilt det gjennom nettet et sted, eller om man må i en butikk?

Tror man må i butikk ja.. var ingen netthandel på hjemmesida ettersom jeg så...

Er så utålmodig, lyst til å dekorere babyrommet NÅ! Men vet ikke kjønn ennå....så det må bli noe nøytralt[;)]

Jeg har kjøpt teppet i den serien, jeg aner ikke hvilket kjønn jeg venter :)
Fant det på Reflex.

Må ha noen andres meninger, så takk[:)] Da blir det løp og kjøp!

DESSUTEN er det mulig mitt lille gardinproblem jeg klaga over tidligere er løst... Det finnes nemlig metervare i stoffene, håper de har det i butikken[:)][:)][:)]

den serien er sååååååå skjønn!!!!!![:)] hadde noe av det til første, å vil gjerne ha igjen, å nå kan jeg det, siden du var så snill å delte det med oss[:)][:)] takk takk

ORIGINAL: Pivi

Noen som har sett de søte tekstilseriene fra BabyDan?[;)] Kjempesøte, og de har hele serier med samme mønster på f.eks. ammepute, leketeppe, stolpute, sengesett osv. ...
Jeg lurte på mønsteret Tarok. Falt helt for den "rare" hesten[;)] Legger et bilde her:

Serien er i hvit og grå, og jeg lurte egentlig på om dette kan brukes til både gutt og jente? .... Er jo ikke typisk gutt/jente synes jeg... Og hest er jo et ålreit dyr hehe
Hva synes dere?

Jeg forelsket meg i den serien allerede i august i fjor, så nå har jeg så og si ALT av den serien! Snill mamma sjøh [:D] Senga er sååå nusselig med sprinkelbeskytteren, uroen, bamsene, sengklær og pledd! For ikke å snakke om stellekommoden som er "pyntet" med stelle-underlag, leken med bjelle, håndduk etc (har også ammepute, stolpute, smekke etc) [:D] Jeg simpelthen ELSKER Tarok-serien!

Ja!! de har masse fint i den serien!! [:)] Har falt for serien som heter "hjerter" jeg da.. (typisk meg, liker det som er sukkersøtt!!![8D]) Tenkte å kjøpe sengesett, leketeppe og evt. vippestol med slikt mønster.. [:)] Noen som vet prisen på BabyDan produktene egentlig??

ORIGINAL: Bennie

Ja!! de har masse fint i den serien!! [:)] Har falt for serien som heter "hjerter" jeg da.. (typisk meg, liker det som er sukkersøtt!!![8D]) Tenkte å kjøpe sengesett, leketeppe og evt. vippestol med slikt mønster.. [:)] Noen som vet prisen på BabyDan produktene egentlig??

Signerer akkurat det[;)]

Jeg kjøpte "hjerter" stellematte :)
Kjempe søt!

ORIGINAL: Bennie

Mange av seriene er nydelige! Som hjerter og honningbie[;)] ... Prisen er jeg ikke helt sikker på, men det er ikke av de dyreste... Synes jeg husker at prisen er overkommelig.. Sjekk ut nettsiden: http://www.babydan.com/norsk  for å se de forskjellige produktene hvertfall[;)]

Stellemattene er iallefall MYE billigere på Jysk[8|]  søte de også, men matcher ikke, da[8D]

Vi har stellematte fra Jysk nå, og kommer nok til å gå for en ny derfra når denne kollapser..
(begynt å gå litt opp i "sømmene", men hva kan en forvente med sånn hyppig bruk?  [8D])

DET er helt klart! Kan ikke sammenligne med Jysk, men BabyDan er overkommelig i pris i forhold til mange av de andre produktene spesialiserte babybutikker fører.. [;)]

Inne på babyshop.no er det noen priseksempler på babydan-produktene [:)]

Jeg syns stoffet var kjempesøtt , og det var absolutt kjønnsnøytralt  !
Jeg skal bestille stellepute fra BabyDan i butikken i morgen den kremfargede med beige hjerter..

Den er kjempefin! Godt valg[;)]

ORIGINAL: Tussi75

Jeg syns stoffet var kjempesøtt , og det var absolutt kjønnsnøytralt  !
Jeg skal bestille stellepute fra BabyDan i butikken i morgen den kremfargede med beige hjerter..

Ååå ja, den var søøøt!![:D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Stellemattene er iallefall MYE billigere på Jysk[8|]  søte de også, men matcher ikke, da[8D]

Vi har stellematte fra Jysk nå, og kommer nok til å gå for en ny derfra når denne kollapser..
(begynt å gå litt opp i "sømmene", men hva kan en forvente med sånn hyppig bruk?  [8D])

Eg kjøpte stelleunderlag på jysk her om dagen! De er jo kjempesøte... Var på tilbud til 65 kroner....Kjøpe kjøpe... Så hadde de reiseseng til 250 kr.  Så også stelleveske til en billig peng, MED Ole Brumm bamse hengende på. Tror det var en 250 kr for det også. Eg går litt etter hva som er billig.
Men det var en KJEMPESØT serie du har funnet! Eg personlig syns den er kjønnsnøytral ja!

Jeg er også opptatt av pris, men innimellom dukker det opp noe som jeg ikke kan motstå[;)] Skal i butikken og sjekke prisene i mårra tenker jeg[:D]

Back
Topp