BabyDan sengekant? Erfaringer?

gutt09jente11

Forumet er livet
Lillemor trenger ny sengekant, men jeg finner virkelig ingen jeg liker...

Lurer på å prøve de som står av seg selv, men de må jo være håpløs å vaske? For sengekanten vaskes jo innimellom..

Den hun har nå var kjøpt på KID tror jeg, men den har blitt lurvete og har ingen funksjon mer..

Noen som har prøvd BabyDan sine? Står de litt av seg selv, er tykk og god?

Håper noen har erfaringer... Synes det er dyrt med sengekant, så vil ha noe som funker :P

Vi har fra BabyDan.. Den er litt tykkere og stivere enn de fra Kid/Princess!
Har vært veldig fornøyd med den, men skulle jeg valgt igjen hadde jeg nok gått for en av de som står helt av seg selv. Virker mer praktisk!

Den er tynn og slapp. Hadde den til største her, og den klarte hun faktisk å ødelegge når hun var ganske liten, lenge før hun var et år så dro hun i de knytesnorene så tre av de røyk rett av...! Her gikk den rett i søpla hvertfall.

Vi har fra BabyDan.. Den er litt tykkere og stivere enn de fra Kid/Princess!
Har vært veldig fornøyd med den, men skulle jeg valgt igjen hadde jeg nok gått for en av de som står helt av seg selv. Virker mer praktisk!

Så rart, vi har en fra kid nå, og den er tykkere og står av seg selv!

Hmmm... Var det jeg gruet litt for... Da utgår det, vil ha skikkelig sengekant denne gangen! Hadde en super til storebror, men den er lyseblå så det utgår på lillesøster sitt rom :P

Får se om jeg finner en fin av de som står av seg selv, men dessverre så ekstremt knæsje farger og retromønster :P

Vi har denne etter lillesøster, er ganske tykk og må bare knytes i hjørnene for å være fast i senga. Har vaska den noen ganger. Er i alle fall 15 år gammel dog..
602297_10151096342786431_933073924_n.jpg

Har hatt BabyDan, IKEA sin og en fra Barnas Hus - og det er utvilsomt BabyDan som har vært best. Den er stiv og sitter pent på senga, og rullet sammen gikk den fint i maskinen og ble ren og pen :)
Den fra BH er litt sammensunken, skal bytte etterhvert og da blir det BabyDan igjen.

Vi har babydan senge kant, og vi er nå kjempe fornøyd med de hittils iallefall :) Hadde til storebror også, og var veldig fornøyd :)

Back
Topp