BabyDan Park-a-kid

EnLitenOverraskelse

Flørter med forumet

Har tenkt å gå til innkjøp av en slik lekegrind til nr. 2... er jo så mange bruksmuligheter.

1. Storebror er 22 måneder og MEGET aktivt, og høyt og lavt, og springer rundt i hele stua. Greit å lage en egen liten sprellekrok for lillebror, hvor vi ikke trenger å være redd for at han storebror plutselig springer over han, eller han får en leke i hodet. Hehe...
2. Kan brukes til å sperre av vedovnen når lille begynner å krype rundt i stua!
3. Kan kjøpe leketelt og feste på når man ikke trenger beskyttelse rundt vedovnen. Artig like lekehus for gutta neste sommer altså ;-)

Liker møbler og utstyr som har flere bruksmuligheter! Men er det noen som har personlig erfaring med akkurat denne lekegrinden? Er den fin? og ikke minst stabil?
Har ingen butikker som fører denne her jeg bor, så får liksom ikke sett den live før jeg evt. bestiller den fra en nettbutikk.

Håper på svar! :)

Vi har den, brukte den som lekegrind (fangegrind jfr min lillemann:p) i starten, så jeg fikk dusjet og sånn etterhvert når han beg å krabbe. Så har vi hatt den foran peisen nå i 2 vintre og blir nok det hvertfall 1-2 år til. Samt har sett på leletelt til også å bruke etterhvert - veldig fornøyd altså. 
Og helt enig, jo fler bruksområder - jo bedre:D

Satser på at vi blir like fornøyd da! Og går til innkjøp pronto ;-)

Mange praktiske bruksområder, syntes ikke den er spesielt pen å se på..

Mener det er den vi brukte til storebror. Har den i boden en plass :)

Var veldig fornøyd med den egentlig, og kommer til å ta den i bruk igjen med nestemann.
Mener den føltes stabil og fin. Den er og ganske romslig siden den nesten er rund.

Denne gangen har vi peis, og det kan godt være at vi kjøper slike veggfester til grinden etterhvert. Kjekt å ha muligheten i alle fall.

Vi kjøpte den til lillegutt fordi vi har hund, og jeg ville ha et sted jeg kunne legge fra meg lillegutt trygt.

Vi har også brukt den foran vedovnen i to vintre nå, og den er genial til det altså. Kommer til å bruke den som lekegrind til lillesøster nå også kanskje, men iallefall så blir den brukt foran vedovnen til vinteren igjen og sikkert neste vinter også.

For oss er det viktigst at den er funksjonell og kan brukes til beskyttelse, den MÅ ikke være superpen å se på. Vi klager iallefall ikke. (men nå har ikke vi noe interiør-hjem heller da som den må passe inn i..)

Back
Topp