babycomp

SogS

Forelsket i forumet
lurer på om det er flere som ahr babycomp?? skaffet meg det for en uke siden ca, og la inn de sitste mens dagene, og det viste seg at jeg hadde egløsing den dagen jeg la inn min første temp måling.. Men nå driver den bare å lyser rødt- for usikker periode- hver gang jeg måler tempen.. Jeg har da ikke SÅ mange usikkre dager i en syklus... Lurer på om den lyser rødt fordi den ikke har nok informasjon om min syklus, eller hva kan det være? Hmm ikke grei.. jeg får fortsette å måle tempen og se om jeg blir noe klokere i fremtiden.. [:D]
 
hmm ja, men i 10 dager etter eggløsing??? får bare vente å se... Gleder meg til den dagen jeg kan kalle det sikre perioder, akkurat nå håper kaller jeg det usikkre perioder, for er jeg gravid nå, ahr jeg termin rundt bryllupsdagen min, og det er ikke akkurat tess[:)] men når jeg vet at terminen blir senere enn bryllupsdatoen vår, så skal jeg kalle det sikre perioder [;)]

 
Mener å ha hørt at det tar litt tid før compen er inni din syklus... At det tar 2-3 mnd eller noe... Men er noen som har dem her, som kanskje vet helt sikkert.

Lykke til!
 
Back
Topp