Babycomp!

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Nates mamma, du kan sikkert svare meg. Vi tenker på å kjøpe babycompen. Vet du har ladycompen, funker det??
Og er det slik at det blir 1 uke ca hvor man er "fruktbar" og man ikke kan ha sex? (Uffe lurer he he)

dyttttttttt!

når du har røde dager (maaaaaange i begynnelsen, færre etterhvert som den lærer deg å kjenne-blir nok ei lita uke tislutt, jah) må du enten ta risken på bebis(ikke deg imot, vel[:D]) eller bruke kondom.  Begynner å funke men er ikke helt på plass enda, har jo bare hatt mens en gang etter jeg begynte å bruke den, så den kjenner jo ikke syklusen min helt enda.mye rødt og gult....(dessuten har mini vært litt vrang på morran i det siste, og viss jeg har stått opp før jeg har fått målt tempen kan jeg jo ikke måle...så er ikke hver dag jeg har fått målt...) Men anbefaler den jeg ja. 

Ok... Tror jeg skal gå for babycompen jeg da, så vet jeg hva som foregår der inne[:D] Er den innvikla? Ser for meg at jeg ikke vil skjønne noe som helst og droppe det[8D]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Ok... Tror jeg skal gå for babycompen jeg da, så vet jeg hva som foregår der inne[:D] Er den innvikla? Ser for meg at jeg ikke vil skjønne noe som helst og droppe det[8D]

nei...litt knotete første gang du stiller den inn og sånn, men ikke ille!

Back
Topp