babycomp, ladycomp eller pearly?? *prevansjon*

x1xTingeling~

Glad i forumet
Hvilken har du?
for dere som har prøvd flere; Hvilken er du mest fornøyd med?

Har ikke lyst til å begynne på hormonprevansjon eller ha spiral[:-]

dytt[:D]

jeg har ladycomp... bare prøvd, ikke brukt.... du kan få kjøpe den hvis du vil.

jeg har kobberspiral, veeeeldig fornøyd[:D]

Jeg brukte pearly en liten stund, så gikk jeg over til Ladycomp. Kjempefornøyd, helt til den bommet på el dag med 13 dager, LYSTE GRØNT (altså fritt frem[8D]) resultatet ligger og vokser i magen [;)][:D]

ORIGINAL: Zita

Jeg brukte pearly en liten stund, så gikk jeg over til Ladycomp. Kjempefornøyd, helt til den bommet på el dag med 13 dager, LYSTE GRØNT (altså fritt frem[8D]) resultatet ligger og vokser i magen [;)][:D]

Oi, har virkelig ikke lyst til at det skal skje (med det første)[8D] Hvor lenge brukte du den før den bommet?

ORIGINAL: Tingeling~

Oi, har virkelig ikke lyst til at det skal skje (med det første)[8D] Hvor lenge brukte du den før den bommet?

Første gangen ca 8 mnd før jeg ble planglagt gravid, og etter fødsel brukte jeg den igjen gjennom 12-13 sykluser før den bommet [8D]
Jeg kommer ikke til å stole på den igjen, nå er det nok unger her i huset [:D][:D]

ORIGINAL: Tingeling~

Første gangen ca 8 mnd før jeg ble planglagt gravid, og etter fødsel brukte jeg den igjen gjennom 12-13 sykluser før den bommet [8D]
Jeg kommer ikke til å stole på den igjen, nå er det nok unger her i huset [:D][:D]

Ser den!!!
Vi har planer om en til, men ikke med det første så derfor har jeg ikke lyst til å proppe meg full med hormoner. Om den bommer hos meg med 12-13 sykluser så er jeg fornøyd [8D]

Babycomp. Strålende fornøyd. Brukt i 4 år, de to gangene jeg ble gravid skjedde det planlagt på første forsøksmåned fordi babycomp'en varslet korrekt eggløsning[:D]
Etter denne babyen er vi ferdig, ognda har mannen sagt at han kan snippe seg så da selges babycompen til den som måtte være intr

Jeg har ladycomp. Da slipper man å bytte batteri og den har flere funksjoner enn pearly uten å koste sååååå mye mer. Og man kan oppgradere den til babycomp når man måtte ønske[:)]

ORIGINAL: RobinHood

Jeg også vurderer noe sånt neste gang, men ikke om det ikke er til å stole på :P

det skal være godkjent som prevansjon.

bruker pearly. har gjort det i 5,5 år. kun blitt planlagt gravid[;)]

Jeg hadde ladycomp og var shitfornøyd.
Trengte ikke babycompen.
Pearly ble for enkel så den plukka ikke opp syklusen min riktig.

Back
Topp