Babycall?

nordsjøfrue

Glad i forumet
Sitter og tenker på alt vi trenger og alt som må kjøpes inn - må innrømme det føles litt overveldende..

Nå har tankene kommet til babycall. Det må vi jo ha! Så da lurer jeg på om dere som har erfaringer med babycall kan dele litt med dem angående hva man bør tenke på og hva slags typer som er bra? [:)]

Sist hadde vi ikke baby call, så man MÅ ikke ha det, men har man stort hus, eller det er langt til trappa for å høre om det er lyd når ungen ligger og sover kan det jo være greit...
Vi skal ha denne gangen, men det er bare for å slippe å springe så mange ganger frem og tilbake for å høre om h*n er våken i vogna[;)]
Ingen tips om hvilke som er bra ellerb ikke, så henger meg på her[:)]

http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&template=product_info&func_id=25741&open=953

Den har jeg lyst på ihvertfall [:D]

vi har en (husker ikke hvilket merke) med lang rekkevidde, 2 km tror jeg. Det er ingen fordel her fordi alle andre babycaller på samme frekvens samt annet samband, feks på byggeplasser og hvis det er motorsykkel eller mopedopplæring, slår inn hos oss... Det er veeeldig irriterende.. Fordelen er at det er mange stasjoner å velge mellom, men da må vi jo gå inn til han som ligger og sover for å bytte, så det blir sjelden gjort.

Det viktigste jeg ser på er om den er digital (bruker DECT systemet) samme som tråløse telefoner da slipper du sånne hendelser som min søster hadde der lille Elise på 2mnd plutselig roper "mamma jeg må tisse" eller noen venner av oss som får inn Taxi'en på utsida. vi har nå den Phillips "Avent" Sender delen kan ikke lades, nattlyset på den skuffet +++, Ville gått for supernova nå de i barselgruppen som har den var veldig fornøyd, kjenner også noen som har en gammel Nova på 7år som fortsatt fungerer bra! 

Har SupaNova fordi den er/var det minst stårling på. Det var viktigst til meg. Dessuten er det 8x2 kanaler (om det ikke var mer), så liten sjanse for å få inn naboen. Før jeg stilte den inn, hørte jeg nemlig naboen, men ikke hørt et knyst uten. Vi har ikke brukt den hjemme fordi vi bor i liten leilighet, men når vi har vært på ferier, feks sommerhuset i Danmark eller hytta på fjellet. Greit når ungen sover ute der. Anbefales virkelig!

ORIGINAL: bjornsvik

http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&template=product_info&func_id=25741&open=953

Den har jeg lyst på ihvertfall [:D]

Denn har vi og er superfornøyd [:D] Bare spør om det er noe dere lurer på..

ORIGINAL: Gopio

Denn har vi og er superfornøyd [:D] Bare spør om det er noe dere lurer på..

Da spør jeg.. Er det sånn at begge delene kan gå på batteri?

vi hadde en philips babycall som er kjøpt på expert, kjempe fornøyd med den og den stilles til veldig sensitiv eller til lite sensitiv ettersom hva du selv ønsker å høre. er veldig greit å ikke ha den sååå sensitiv når de blir litt større. hadde det med snuppa og hørte hun snorket, pustet, når hun snudde seg osv osv. .... den er gul og hvit men husker ikke hva den het noe mer. den ble brukt i 3 år ( stort hus) og nå er den konka så vi skal kjøpe maken til neste mann  også.

Back
Topp