Vakle
Elsker forumet
Jeg skal ha en Philips Avent eller Super Nova babycall, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken.
Fordeler med Avent:
Best på lyd
Ingen forsinkelser
God kvalitet
Nattlampe på babyenheten
Toveis kommunikasjon
Heldigital- Garantert fri for forstryrrelser
Fordeler med Super Nova:
Oppladbar babyenhet
Lavere stråling
God levetid på batteriet
Jeg har hengt meg særlig opp i det med oppladbar babyenhet, blir dette mye brukt? Jeg håper jo snuppa vil sove ute i vognen på dagtid, men jeg kan trille vognen på terrassen og sette den mot stuevinduet mitt. Da kan jeg jo høre henne skrike eller bare se gjennom vinduet for å sjekke. Avent har utrolig mye bedre lyd, står sensitiviteten på maks kan man høre babyen puste.
Jeg har lest ganske mye om det med stråling, og det er ingen tvil om at Super Nova stråler mye mindre. Dog er strålingen ikke noe særlig høyere enn andre ting man utsettes for i hjemmet, og plasserer man babycall'en minst en meter fra barnet er den betraktelig lavere...
Hjelp meg å velge!
Fordeler med Avent:
Best på lyd
Ingen forsinkelser
God kvalitet
Nattlampe på babyenheten
Toveis kommunikasjon
Heldigital- Garantert fri for forstryrrelser
Fordeler med Super Nova:
Oppladbar babyenhet
Lavere stråling
God levetid på batteriet
Jeg har hengt meg særlig opp i det med oppladbar babyenhet, blir dette mye brukt? Jeg håper jo snuppa vil sove ute i vognen på dagtid, men jeg kan trille vognen på terrassen og sette den mot stuevinduet mitt. Da kan jeg jo høre henne skrike eller bare se gjennom vinduet for å sjekke. Avent har utrolig mye bedre lyd, står sensitiviteten på maks kan man høre babyen puste.
Jeg har lest ganske mye om det med stråling, og det er ingen tvil om at Super Nova stråler mye mindre. Dog er strålingen ikke noe særlig høyere enn andre ting man utsettes for i hjemmet, og plasserer man babycall'en minst en meter fra barnet er den betraktelig lavere...
Hjelp meg å velge!