Babycall...

lott74

Blir kjent med forumet
Skal kjøpe babycall og trenger noen råd/erfaringer.... Hvilken har dere? Og hvor fornøyd er dere?

Har vision nova og er kjempe fornøyd [:)]
Det er med kamera og verdt pengene [:)]

Vi har Philips Avent sin og er KJEMPE fornøyd!! [:)]

Vi har super Nova, og er kjæmpe fornøyd med den. Har hatt den i tre år nå, og fungerer fortsatt like bra[:)]

ORIGINAL: sølvi86ogTheaIrene

Signerer denne![:)]

ORIGINAL: Leno

samme her [:)][:)][:)]

Den har jeg faktisk høyt opp på ønskelista mi, men kommer til å bruke den i vogna når hun sover ute... Og da er vel kamera-call litt dumt, eller.........?

ORIGINAL: AnetteogLillesnuppa

Har Philips Avent og er sånn greit fornøyd....

Men ikke helt fornøyd altså? I så fall..hva kunne vært bedre?

ORIGINAL: lott74

Den har jeg faktisk høyt opp på ønskelista mi, men kommer til å bruke den i vogna når hun sover ute... Og da er vel kamera-call litt dumt, eller.........?
[/quote

Nei så lenge du trenger den etter du har lagt henne på kveldene,du trenegr jo ikke å se på henne hele tiden,hehe [8D]

E også knall fornøyd..

ORIGINAL: Marie og prinsen

vi har supernova babycall, og er kjempefornøyd! bruker den når han sover ute i vogna og om natten (småen har eget rom). Begge "unit'er" er trådløse, har aldri hatt problemer med at den får inn andres babyer, og ikke minst er den best på stråling (stråler altså minimalt) [:D]

sign

vi har supernova babycall, og er kjempefornøyd! bruker den når han sover ute i vogna og om natten (småen har eget rom). Begge "unit'er" er trådløse, har aldri hatt problemer med at den får inn andres babyer, og ikke minst er den best på stråling (stråler altså minimalt) [:D]

sign

Signerer denne, vi er også veldig fornøyd!

ORIGINAL: naftaline

Vi har Topcom, som tidligere ihvertfall har kommet best ut i test. Og jeg HATER den.

• den tar inn alt og alle, uansett om du bytter kanal
  • bare den ene delen kan lades, den andre må du bytte batteri på
  • den som må lades må lades hele tida...
  • den driver og slår inn hele tiden, blir gal av å høre på
  • foreldredelen sier såvidt ifra når den er fri for strøm, og så dør den bare
  • babydelen sier ikke fra i det hele tatt, hører bare klikking i foreldredelen

Så nå lurer jeg på det samme som HI, siden vi skal kjøpe ny. Sambo ble overtalt da M lå ute og sov i vogna, og babysitteren var helt stille. Heldigvis hadde vi verandadøra åpen og hørte at han skreik. Stoler ikke mye på den nå nei.

Det skal vel nevnes at ei venninne av meg har den og er så langt fornøyd med sitt eksemplar.

Må bare si at vi har Topcom også, og kjenner meg ikke igjen i det hele tatt her [:)] Vi er i allefall kjempefornøyde

ORIGINAL: naftaline

Vi har Topcom, som tidligere ihvertfall har kommet best ut i test. Og jeg HATER den.
  • den tar inn alt og alle, uansett om du bytter kanal
  • bare den ene delen kan lades, den andre må du bytte batteri på
  • den som må lades må lades hele tida...
  • den driver og slår inn hele tiden, blir gal av å høre på
  • foreldredelen sier såvidt ifra når den er fri for strøm, og så dør den bare
  • babydelen sier ikke fra i det hele tatt, hører bare klikking i foreldredelen
    Så nå lurer jeg på det samme som HI, siden vi skal kjøpe ny. Sambo ble overtalt da M lå ute og sov i vogna, og babysitteren var helt stille. Heldigvis hadde vi verandadøra åpen og hørte at han skreik. Stoler ikke mye på den nå nei.

Det skal vel nevnes at ei venninne av meg har den og er så langt fornøyd med sitt eksemplar.

Vi har også denne og er helt enig med deg. Vi blir nok å kjøpe ny.

Back
Topp