Babycall??

Inegullet

Betatt av forumet
noen som har tips og erfaringer? Hvilke babycall skal jeg kjøpe? og hva koster den du anbefaler ca?

andre som har tips? *Dyttdytt*[:D]

Dere som har babycall, hvorfor ville dere ha det, og hvordan bruker dere den?

Bor selv i relativt liten leilighet med alt på 1 plan, og vet ikke helt om ungen kommer til å være utenfor umiddelbar rekkevidde før den kan gå og løpe, og da hjelper det jo lite med babycall uansett :P

Samtidig så er det kanskje greit å ha når ungen får eget soverom? Siden fler må dele så kanskje vi kan rekke å høre og plukke opp ungen før de eldre ungene våkner?

Jeg har ingen egne barn fra før, så jeg vet liksom ingenting om hvordan ting er :)

Jeg vil ha en babycall til min lille f.eks. når hun ligger og sover ute i vognen... liker at hun sover ute på dagen og får frisk luft... så for at jeg skal slippe å gå ut å sjekke hele tiden, vil jeg ha en babycall(bor på en liten plass-... så er ikke redd for å la vognen stå utenfor inngangsdøren vår!)

Dessuten er den grei å ha om man skal f.eks. i bryllup (er jo årstiden for dette nå!!!:) )

er ikke den store nødvendigheten kanskje om man bor i en liten leilighet, og barne sover stort sett inne, eller i vogn, mens den er i bevegelse...

Når hun sover ute er det veldig greit. Eller når vi er på hytta og sitter på terrasen og hun sover i anekset som ligger noen meter unna.

ORIGINAL: Sicily

Super Nova. Best i test i flere land i mange år på rad. Aldri opplevd noe tull med den, og det har ingen andre jeg kjenner som har den heller. Den koster rundt 1000 kr. Men det er den absolutt verdt! Hvis du ikke har det store behovet for bc, fins det mange rimelige alternativer. 

Hehe.. Da kan du føye oss til den lista di som er tom!

VI ER IKKE FORNØYDE nemmelig! Baaare dritt! Hehehe....

ORIGINAL: Mamma*klar*og Tobias

Super Nova. Best i test i flere land i mange år på rad. Aldri opplevd noe tull med den, og det har ingen andre jeg kjenner som har den heller. Den koster rundt 1000 kr. Men det er den absolutt verdt! Hvis du ikke har det store behovet for bc, fins det mange rimelige alternativer. 

hva er det som gjør at du er misfornøyd?

ORIGINAL: Mamma*klar*og Tobias

Fordi??? Jeg har ikke peiling altså, men vil gjerne høre både positivt og negativt...:-)

Signerer!!!vi har 2 sett med supernova babycall,og er fornøyd med de begge 2!!!!Grunnen til å vi har 2 er for de vi ikke fant den ene enheten og letet og letet og til slutt så måtte vi kjøpe ny og bare 1mnd etter vi kjøpte en ny så dukket den forsvunnede delen opp!!!!Hehe;)Så vi bruker den nye supernovan(sølv)

Vi har supernova, og det har de fleste jeg kjenne også, og ingen av oss er fornøyde... Syns den tar inn utrolig mye annen støy, når den er tom for bateri pipet begge delene, selv om dem sier at bare "parent unit" skal varsle, den mister dekning HELE tia hvis det er en strek mindre enn fultt batteri +++... Hvis vi skal ha flere barn, blir vi nok å kjøpe en annen babycall!
Men det er nå oss!

Har Super Nova, og er veldig fornøyd med den. Bruker den masse, gutten min sover ute om dagen, og i en etasje under om kvelden. Har ingenting å utsette på den! [:)]

ORIGINAL: Najila

Vi har supernova, og det har de fleste jeg kjenne også, og ingen av oss er fornøyde... Syns den tar inn utrolig mye annen støy, når den er tom for bateri pipet begge delene, selv om dem sier at bare "parent unit" skal varsle, den mister dekning HELE tia hvis det er en strek mindre enn fultt batteri +++... Hvis vi skal ha flere barn, blir vi nok å kjøpe en annen babycall!
Men det er nå oss!

Vi har den litt store, grå,som viser tempratur å sånn. Kjøpte den i oktober 07, så tror den er ganske ny. Er rart da, hvis alle vi som bor her har fått den utgaven som det er feil på.. Er unger i ett alders-spenn fra 3 mnd'er til 2 år, sikker 10 babycaller, å alle sliter med samme greiene.. Men smak og behag! Sikkert dem som liker dem å,men vi blir nok å gå for topcom eller no sånn neste gang!

Men det er nå oss!

Vi har den litt store, grå,som viser tempratur å sånn. Kjøpte den i oktober 07, så tror den er ganske ny. Er rart da, hvis alle vi som bor her har fått den utgaven som det er feil på.. Er unger i ett alders-spenn fra 3 mnd'er til 2 år, sikker 10 babycaller, å alle sliter med samme greiene.. Men smak og behag! Sikkert dem som liker dem å,men vi blir nok å gå for topcom eller no sånn neste gang!

Jeg har av den gamle typen jeg, da. Har ikke noen erfaring med de nyeste, men de skal jo være like bortsett fra at de har fått nye frekvenser og noen nye innstilinger. Men sånn er det jo med nye ting. De har ofte litt "barnesykdommer". Jeg ville klagd, da. For det skal ikke være sånn.

To venninner har den lille sorte, med uttrekk-antenne å sånn, å dem er fornøyde for så vidt...
kanskje man skulle ha klaga, men det e litt seint nå...

Jeg har den grå SuperNovaen og er superfornøyd! Men det er IKKE for sent å klage hvis den ikke funker! Jeg fikk problem med min og sendte den inn til repp - gratis. Det går jo på garanti. Kjøpte den i 2005...

Men det er nå oss!

Jeg har av den gamle typen jeg, da. Har ikke noen erfaring med de nyeste, men de skal jo være like bortsett fra at de har fått nye frekvenser og noen nye innstilinger. Men sånn er det jo med nye ting. De har ofte litt "barnesykdommer". Jeg ville klagd, da. For det skal ikke være sånn.

To venninner har den lille sorte, med uttrekk-antenne å sånn, å dem er fornøyde for så vidt...
kanskje man skulle ha klaga, men det e litt seint nå...

Hvorfor det? Iflg kjøpsloven er det ikke for sent.

Er det ikke? Hvor lenge kan man klage da? Kjenner ikke så godt til disse lovene å sånn jeg... [8|]

Back
Topp