Babycall

Movi

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
Marsmagi 2025
Hvilken babycall har dere? Vi har kjøpt Philips Avent Connected og er veldig fornøyd med den her hjemme, men dessverre krever kameraet strømtilførsel og er dermed ikke mulig å ta med i vogn osv.

Lurer på å kjøpe Neonate BC-8000DV til å ha med «på farten» og til hviling i vogn. Liker veldig godt å ha kamerafunksjon. Noen som har erfaringer med den?

Vi har bare neonate uten kamera. Det er en tilvenningssak. Vender man seg til kamera så føles det litt skummelt uten. Men alle babycaller med kamera bruker en god del mer batteri.
Vi lader vår hver ca 1 gang i måneden, bruker den 3-5 timer hver dag og den har vært i bruk siden 2018.
Men av de med kamera, så er neonate absolutt best :) du vil kunne ha den i vogn uten å lade samtidig, men den må nok lades forholdsvis ofte likevel.

Har Neonate med kamera, og er veldig fornøyd. Har hatt et, to og tre kamera knyttet til samme skjerm samtidig, det funker bra.

Har neonate med kamera og er veldig fornøyd. veldig god rekkevidde, god lyd og bilde. Har flere barn og da er den super fordi du kan koble opp flere kameraer på en foreldreenhet,

Hvilken babycall har dere? Vi har kjøpt Philips Avent Connected og er veldig fornøyd med den her hjemme, men dessverre krever kameraet strømtilførsel og er dermed ikke mulig å ta med i vogn osv.

Lurer på å kjøpe Neonate BC-8000DV til å ha med «på farten» og til hviling i vogn. Liker veldig godt å ha kamerafunksjon. Noen som har erfaringer med den?
Vi ha Neonaten som du refererer til. Helt greit fornøyd med den. God rekkevidde. Minus er dårlig batteritid hvis du har kamera på hele tiden, jeg pleier å ha på kun lyd men sjekke kamera om den sier fra. Syns også den føles veldig gammeldags i designet, men da vi vurderte ny så klarte jeg ikke finne noen bedre alternativer. Måtte ha en med kamerafunksjon som ikke trenger wifi pga besteforeldre som bor i utlandet (upålitelig wifi). Ellers hadde jeg sikkert gått for Babycall som kan kobles opp mot mobil :)

Vi ha Neonaten som du refererer til. Helt greit fornøyd med den. God rekkevidde. Minus er dårlig batteritid hvis du har kamera på hele tiden, jeg pleier å ha på kun lyd men sjekke kamera om den sier fra. Syns også den føles veldig gammeldags i designet, men da vi vurderte ny så klarte jeg ikke finne noen bedre alternativer. Måtte ha en med kamerafunksjon som ikke trenger wifi pga besteforeldre som bor i utlandet (upålitelig wifi). Ellers hadde jeg sikkert gått for Babycall som kan kobles opp mot mobil :)
vil ikke anbefale babycall som kobles til wifi. Er dessverre noen (fler enn man liker å tro) som hacker seg inn på nettet og kan sitte å se på babyen for fornøyelsens skyld. Tror ikke risikoen er så stor, men jeg personlig ville ikke tatt den risikoen.

Back
Topp