Babycall

Tvillingen88

Betatt av forumet
Oktoberbarna 2021♡
Til dere som har brukt Babycall tidligere eller kjøpt nå, hvilken anbefaler dere ? Er en jungel der ute:p
 
Til dere som har brukt Babycall tidligere eller kjøpt nå, hvilken anbefaler dere ? Er en jungel der ute:p
Vi har neonate med kamera til eldste, har tenkt å kjøpe en til med kamera, men tror ikke vi velger samme. Ikke at det e noe galt med den, vi er ganske fornøyde, men tror absolutt det finnes bedre babycaller det ute. Synd det er så vanskelig å finne gode reviews av dem.
Bare unngå Nuvita 3043! Den er teit.
 
Last edited:
Vi har neonate med kamera til eldste, har tenkt å kjøpe en til med kamera, men tror ikke vi velger samme. Ikke at det e noe galt med den, vi er ganske fornøyde, men tror absolutt det finnes bedre babycaller det ute. Synd det er så vanskelig å finne gode reviews av dem.
Bare unngå Nuvita 3043! Den er teit.
Okai , tusen takk for svar :)Er så mange å velge i og synes som du sier det er vanskelig å finne gode tilbakemeldinger ..
 
Okai , tusen takk for svar :)Er så mange å velge i og synes som du sier det er vanskelig å finne gode tilbakemeldinger ..
Vi lurer på å gå for den som heter Arlo denne gangen. Den går over wifi da, noe jeg syntes er litt ubehagelig, men vi har fiber og en god ruter, så nettet skal være stabilt nok til at det ikke skal falle ut. Vi har jo neonaten i tillegg som vi kan ha med ut på tur og som funker uten nett. Jeg liker at den også måler luftfuktigheten.
Med neonaten har vi ofte opplevd at den ikke plukker opp på gråt. Vi kan høre henne en etasje over uten at babycallen reagerer innimellom… Jeg er ikke så sykt trygg på den i forhold til en nyfødt. Nå kommer nok ikke han til å sove mer enn noen meter borte fra oss de første mnd uansett, men ja.
 
Vi har en neonate uten kamera som vi kjøpte i 2015. Den har knallgod rekkevidde, bra batteri, oppladbar, temperaturalarm og er generelt en vi er fornøyd med uten noe fancy mikkmakk :) funker topp enda etter noen år i skuffen :)
 
Har neonate med kamera som jeg er veldig fornøyd med! Har også hatt neonate uten kamera som har vært helt super, den har veldig god batteritid. Litt usikker på hvor de er etter flytting, så må prøve å lete litt etter de :rolleyes: Til jenta mi brukte jeg med kamera i senga på natta, og uten kamera i vogna ute :)
 
Sniker
Neonate uten kamera. Hatt den i bruk hver dag i 3,5 år nå og batterilengden er fortsatt like fantastisk god. Kommer det rare lyder går jeg inn og ser til barnet uansett, så jeg har aldri savnet kamerafunksjon.
I motsetning til den ene erfaringen over, har jeg aldri opplevd at denne ikke fanger inn lyder/gråt. Er mer at den tar inn alt for mye, og man kan skru opp og ned sensitivitet i flere nivåer. Vi har aldri brukt den på mest sensitive nivå.
 
Sniker
Neonate uten kamera. Hatt den i bruk hver dag i 3,5 år nå og batterilengden er fortsatt like fantastisk god. Kommer det rare lyder går jeg inn og ser til barnet uansett, så jeg har aldri savnet kamerafunksjon.
I motsetning til den ene erfaringen over, har jeg aldri opplevd at denne ikke fanger inn lyder/gråt. Er mer at den tar inn alt for mye, og man kan skru opp og ned sensitivitet i flere nivåer. Vi har aldri brukt den på mest sensitive nivå.
Vi har den med kamera da, vi har også et vennepar som har akkurat samme erfaring med den med kamera så kanskje det bare er den det gjelder.
 
Vi har vært veldig fornøyd med neonate med kamera :)
 
Jeg så en sånn ting man kan ta på foten til barnet som vil måle pulsen og gi alarm hvis noe er gale, har dere tenkt på å skaffe det? :)
 
Back
Topp