Babycall

SaraSydame

Forelsket i forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
I mine øyne er babycall et must have. Vi har en gaaammel Neonate fra ca 2016. Ladekablene er nesten ødelagt og ene skjermen er knust :hilarious: De har tålt myyye! De duger helt fint til utendørsbruk til nestemann også.

Tenker likevel at vi må kjøpe ny, helst med kamera denne gangen. Hva er erfaringene?
 
Jeg har ikke med kamera da, men er også veldig fornøyd med Neonate :) kjøper nok en babydel til :)
 
Har neonate uten kamera med 2 babydeler. Veldig fornøyd med den. Har et eget kamera på rommet til 2-åringen, men følte ikke behov for det før hun begynte å sove alene ved ca 8 mnd. Tipper vi bare flytter over det når det blir aktuelt:)
 
Vi har tidligere hatt Philips avent med kamera, og var veldig fornøyd med det! Blir nok å kjøpe en nyere modell. Skulle helst hatt en som går med 2 kamera :bookworm:
 
Har god erfaring med Motorola babymonitor MBP55. Den finnes også med app for litt ekstra penger! Det står at det kan kobles opp 2 kameraer til dette. Meen jeg finner ikke ut hvor jeg kan kjøpe et ekstra kamera...
 
Vurderer neonate med kamera til neste, har hatt uten til nå. Men hørt mye bra om den :)
 
Back
Topp