Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har også 2-veis snakkefunksjon så vi kan be dem legge seg ned igjen eller svare på spørsmål når de roper Denne har jeg også kjøpt! Ser i etterkant at enkelte er misfornøyd med batteritid og at den må lades daglig. Spørs nok litt på bruken. Har du noen erfaringer på det? *sniker fra juli*Jeg er veldig fornøyd med min med kamera, https://www.jollyroom.no/babyutstyr...wm6iTrXTNK964TdxTKvlc-61e1bxLaX0aAg89EALw_wcB
Liker den kjempe godt
Med eller uten kamera? Det er litt smak og behag tenker jeg, jeg syns det er veldig betryggende å kunne starte kamera for å ta en kikk![]()
Denne har jeg også kjøpt! Ser i etterkant at enkelte er misfornøyd med batteritid og at den må lades daglig. Spørs nok litt på bruken. Har du noen erfaringer på det? *sniker fra juli*![]()
Jeg har sett det jeg også, mens andre er kjempe fornøyd?Denne har jeg også kjøpt! Ser i etterkant at enkelte er misfornøyd med batteritid og at den må lades daglig. Spørs nok litt på bruken. Har du noen erfaringer på det? *sniker fra juli*![]()
Jeg har ikke brukt min masse enda så kan ikke gi kjempe råd men det lille jeg har brukt den så er jeg fornøyd