Babycall

Iselin❤️

Glad i forumet
MayDay2021
I en jungel - hva trenger man egentlig og hva anbefaler dere?
Med eller uten kamera f.eks?
Merke/modell som er bedre enn andre?
Hva må man vurdere ved kjøp av babycall? :facepalm::banghead::wacky:
 
Jo eldre våre ble jo mer praktisk ble kameraet, vi bruker den fremdeles og de er snart 4 år - kan se om de bøller rundt på rommet eller ligger i sengene sine (tvillinger) :laughing021 Har også 2-veis snakkefunksjon så vi kan be dem legge seg ned igjen eller svare på spørsmål når de roper :)
Men en ting å huske på er om du vil bruke den også ute i vogna når de sover utendørs. For da er det særdeles få babyenheter som går på batteri (ikke bare strømkabel) og har video. Vi har bare funnet Neonate som har den kvaliteten (ladbart batteri selvsagt), den Marthe referer til.
 
Vi har avent med kamera og er veldig fornøyd med den. Har hatt uten kamera også, og da endte vi ofte opp med å vekke guttungen fordi vi trodde han var våken basert på lydene fra babycallen. Vi har ikke brukt den til soving ute da vi bodde i blokk når han ble født og ikke hadde muligheten til å sette han ute uten å være med ut selv. Skulle vi kjøpt en ny babycall nå ville jeg valgt neonate med kamera siden man kan koble flere babyenheter opp mot foreldreenheten ☺️
 
Last edited:
Jeg er veldig fornøyd med min med kamera, https://www.jollyroom.no/babyutstyr...wm6iTrXTNK964TdxTKvlc-61e1bxLaX0aAg89EALw_wcB

Liker den kjempe godt :joyful:
Med eller uten kamera? Det er litt smak og behag tenker jeg, jeg syns det er veldig betryggende å kunne starte kamera for å ta en kikk :rolleyes:
Denne har jeg også kjøpt! Ser i etterkant at enkelte er misfornøyd med batteritid og at den må lades daglig. Spørs nok litt på bruken. Har du noen erfaringer på det? *sniker fra juli* :)
 
Denne har jeg også kjøpt! Ser i etterkant at enkelte er misfornøyd med batteritid og at den må lades daglig. Spørs nok litt på bruken. Har du noen erfaringer på det? *sniker fra juli* :)

Vi har brukt denne i en 2-års tid og kommer ikke til å bruke den nå. Lav batterikapasitet, bråker når batteriet begynner å bli tomt, vaklete og vanskelig å få den til å stå og mangler beltespenne. Veldig greit å ha med kamera da, får man lett oversikt om man trenger å gå inn på rommet eller om barnet roer seg:)
 
Denne har jeg også kjøpt! Ser i etterkant at enkelte er misfornøyd med batteritid og at den må lades daglig. Spørs nok litt på bruken. Har du noen erfaringer på det? *sniker fra juli* :)
Jeg har sett det jeg også, mens andre er kjempe fornøyd? :hilarious: Jeg har ikke brukt min masse enda så kan ikke gi kjempe råd men det lille jeg har brukt den så er jeg fornøyd:cool:
 
Back
Topp