Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne har jeg også kjøpt! Ser i etterkant at enkelte er misfornøyd med batteritid og at den må lades daglig. Spørs nok litt på bruken. Har du noen erfaringer på det? *sniker fra juli*Jeg er veldig fornøyd med min med kamera, https://www.jollyroom.no/babyutstyr...wm6iTrXTNK964TdxTKvlc-61e1bxLaX0aAg89EALw_wcB
Liker den kjempe godt
Med eller uten kamera? Det er litt smak og behag tenker jeg, jeg syns det er veldig betryggende å kunne starte kamera for å ta en kikk
Denne har jeg også kjøpt! Ser i etterkant at enkelte er misfornøyd med batteritid og at den må lades daglig. Spørs nok litt på bruken. Har du noen erfaringer på det? *sniker fra juli*
Jeg har sett det jeg også, mens andre er kjempe fornøyd? Jeg har ikke brukt min masse enda så kan ikke gi kjempe råd men det lille jeg har brukt den så er jeg fornøydDenne har jeg også kjøpt! Ser i etterkant at enkelte er misfornøyd med batteritid og at den må lades daglig. Spørs nok litt på bruken. Har du noen erfaringer på det? *sniker fra juli*