Babycall

LilleMy85

Andre møte med forumet
Hvilken babycall bruker dere? Hvor lenge holder den på batteri? Og hvordan er det batterikapasitet når barneenheten er oppi vogna ute når det er minusgrader? Trenger en bra babycall som må ikke lades annenhver dag :facepalm:og som holder seg bra når den er ute oppi vogna når babyen sover ;)
 
Har babycaller fra neonate uten kamera. Kjempegod batterilengde og ikke noe problem med kulda :D Da barnet var mindre brukte vi den hver kveld etter han hadde sovnet og frem til vi la oss, pluss flere time uteno vogna hver dag. Ladet maks en gang i uka.
Babycaller med video vil alltid bruke mer batteri.
 
Har babycaller fra neonate uten kamera. Kjempegod batterilengde og ikke noe problem med kulda :D Da barnet var mindre brukte vi den hver kveld etter han hadde sovnet og frem til vi la oss, pluss flere time uteno vogna hver dag. Ladet maks en gang i uka.
Babycaller med video vil alltid bruke mer batteri.
Ja, har en motorola med video og er så sur på meg selv for at jeg kjøpte den :banghead:å må lades hver kveld etter 2-3 timer bruk :banghead: tenker på å kjøpe neonate bc-6500d, men ville høre først, kanskje noen har erfaring med de, eller noen har tips til en bra babycall :happy:
 
Ja, har en motorola med video og er så sur på meg selv for at jeg kjøpte den :banghead:å må lades hver kveld etter 2-3 timer bruk :banghead: tenker på å kjøpe neonate bc-6500d, men ville høre først, kanskje noen har erfaring med de, eller noen har tips til en bra babycall :happy:

Denne har jeg :) https://www.babycare.no/babycall-bc...XbP9bF-5T6hDgKMS8g7sgGYMuw_hMM1EaArQTEALw_wcB


Den du nevner er en som ligner på denne som er uten kamera, ikke sant? I såfall ville jeg kjøpt den om vi skulle kjøpt på nytt, for der kan du ha flere babyenheter til samme foreldreenhet :) Den er ellers ganske lik den jeg har, så tenker batterilevetiden er den samme gode
 
Ja, dem ligner :happy: Takk for anbefaling :) tror jeg kommer til å kjøpe den :):)
Kan skrive under på at den fra neonate uten kamera er god både batterikapasitet og rekkevidde. Vi bruker disse i barnehagen jeg jobber i og da brukes de i vognrommet (ikke varme der) og ute i minusgrader daglig uten at de må lades for ofte. Denne skal jeg ha selv, har bare ikke gått til innkjøp av den enda siden mini ikke har sover ute enda.
 
Kan skrive under på at den fra neonate uten kamera er god både batterikapasitet og rekkevidde. Vi bruker disse i barnehagen jeg jobber i og da brukes de i vognrommet (ikke varme der) og ute i minusgrader daglig uten at de må lades for ofte. Denne skal jeg ha selv, har bare ikke gått til innkjøp av den enda siden mini ikke har sover ute enda.
Tusen takk for anbefaling :) tror det blir kjøp av neonate uten kamera, ja :happy::happy:
 
Vi hadde neonate uten kamera til første. Var mannen som søkte seg frem til denne, da den ga minst stråling og tåler best å være ute i kulde.Den har også tålt å bli kastet rundt en del over 2år.
Har kjøpt samme merke nå også, men med kamera :)
Selv om den første fortsatt fungerer har vi nå lyst på kamera for å ha inne.
 
Vi hadde neonate uten kamera til første. Var mannen som søkte seg frem til denne, da den ga minst stråling og tåler best å være ute i kulde.Den har også tålt å bli kastet rundt en del over 2år.
Har kjøpt samme merke nå også, men med kamera :)
Selv om den første fortsatt fungerer har vi nå lyst på kamera for å ha inne.
Takk for svar hvordan er batterikapasitet på den med kamera? Har en motorola med kamera, men den må lades etter maks 3 timers bruk :banghead: :(
 
Takk for svar hvordan er batterikapasitet på den med kamera? Har en motorola med kamera, men den må lades etter maks 3 timers bruk :banghead: :(

Vi har ikke tatt den i bruk enda, så det vet jeg dessverre ikke enda..
På produktbeskrivelse står det:
De ulike modus er "audio only" (kun lyd sendes), "video vox" (lyd og video sendes når det er lyd fra barnet) og "LCD ON/OFF" (foreldrene velger selv når de vil se barnet, kun video som sendes hvis barnet ikke lager lyd).
Så det kommer ann på hvordan du bruker kamera da :)

At video kommer på ved lyd tenker jeg er bra løsning
 
Takk for svar hvordan er batterikapasitet på den med kamera? Har en motorola med kamera, men den må lades etter maks 3 timers bruk :banghead: :(

mener å ha hørt fra noen som har den at den lades flere ganger i løpet av en uke :)
Den uten kamera lades noen ganger Ila en måned maksimalt :)
 
Vi har ikke tatt den i bruk enda, så det vet jeg dessverre ikke enda..
På produktbeskrivelse står det:
De ulike modus er "audio only" (kun lyd sendes), "video vox" (lyd og video sendes når det er lyd fra barnet) og "LCD ON/OFF" (foreldrene velger selv når de vil se barnet, kun video som sendes hvis barnet ikke lager lyd).
Så det kommer ann på hvordan du bruker kamera da :)

At video kommer på ved lyd tenker jeg er bra løsning
Takk og takk :Heartred
 
mener å ha hørt fra noen som har den at den lades flere ganger i løpet av en uke :)
Den uten kamera lades noen ganger Ila en måned maksimalt :)
Takk og takk :Heartred tenker at jeg velger den uten kamera ;) er så lei av å lade den så ofte, så nå blir det uten kamera og som trenger ikke å stå på lading hele tiden ;)
 
Takk og takk :Heartred tenker at jeg velger den uten kamera ;) er så lei av å lade den så ofte, så nå blir det uten kamera og som trenger ikke å stå på lading hele tiden ;)

Det ville jeg også gjort var jeg deg ;)
Også kan du supplere med den med kamera iblant om det blir spesielt behov for det siden du først har det!
 
Takk og takk :Heartred da kjøper jeg den uten kamera ;) er så lei av å lade den hele tiden ;)

Her setter jeg den bare i laderen om kvelden når jeg allikevel ser på TV og spiser kveldsmat. Så er den fulladet til jeg går å legger meg og holder med god margin helt til neste kveld. Den lader mens den er i bruk. Så føler ikke at jeg må lade den hele tiden. Men hvis du ikke ønsker kamera så ville jeg kjøpt uten.
 
Neonate med kamera må lades hver dag ja..! Ganske irriterende :grumpy:
 
Fordelen med kamera er jo å se babyen, i alle fall for slike som meg som liker å ha kontroll ;) Men vil du slippe å lade ofte anbefaler jeg å gå for en uten kamera. Vi har neonate med kamera og må lade hver bidige dag, selv om vi kun bruker den noen få timer om kvelden. Men så har vi kamera på hele tiden fordi vi har katt og ikke kan lukke døren til rommet :smiley-ashamed004
 
Back
Topp