Babycall

Hjerteskatten

Elsker forumet
Julibarna 2019
Hvilken babycall anbefaler du? Og evt hvilken kan du ikke anbefale?

Er på leting. Kan gjerne ha kamera, men ingen must.
 
Neonate (vi har uten kamera). Bra rekkevidde og batteri, i tillegg til at de er små å ha med seg. :)
 
Neonate med kamera. Bra rekkevidde, lyd, bilde og batteri, påvirkes ikke av annen elektronikk og man kan koble på flere kamera på samme foreldre enhet.
 
Phillips avent scd360 mener jeg. Veldig fornøyd. Den går igjennom etg her med betongdekke. Noe jeg var veldig spent på. Den har og mange gode funksjoner og ble best i test i 2018
 
Avent har vi brukt hele tiden, med kamera. Har spart oss mange unødige turer inn på rommet at vi har sett hva som foregår.
Har også en Neonate med kamera, som vi kjøpte da vi glemte den andre hjemme på reise. Begge to er omtrent like gode, men Neonate har kanskje litt bedre rekkevidde. Imidlertid kan man ikke gå 200 meter unna og fortsatt ha bilde på kameraet, da er det kun lyd man får inn.
 
Vi er strålende fornøyde med neonate sin. Har lånt en philips avent en periode før vi kjøpte egen, og den var fryktelig stor og klumpete i forhold.
 
Hadde først neonate sin. Den ble ødelagt etter få mnd. Typ lagde ulyder hele tiden.
Så da vi kjøpte avent sin uten kamera. Veldig fornøyd med avent sin. Større enn neonate men har ikke hatt noen betydning for oss.
Vi bruker overvåkningskamera over senga hans, bedre bilde
 
Jeg hadde en avent til førstemann men er mest fornøyd med siste neonate uten kamera.
Føler at det er ikke behov for kamera.
 
Back
Topp