Babycall

Hadde babycall fra biltema til 199 kr til begge to. Trengte ikke kamera, husker jeg ønska meg, men man trenger det jo egentlig ikke. Biltema sin hadde god rekkevidde 2 kanaler .
Vi har en fra IKEA uten kamera (til 200kr +-) og en fra Motorola med kamera (til 1000-1100kr), og vi foretrekker virkelig ikea sin faktisk :hilarious: den har grei rekkevidde og holder godt på strømmen :D
 
Vi har en fra IKEA uten kamera (til 200kr +-) og en fra Motorola med kamera (til 1000-1100kr), og vi foretrekker virkelig ikea sin faktisk :hilarious: den har grei rekkevidde og holder godt på strømmen :D
Ja, ikke sant. Det er nok samma ulla som Biltema sin. Fungerte for oss :) kunne sitte ute og høre babyen opp i 2 etg . :) blir nok noe slikt igjen. Skal se om jeg finner den igjen :)
 
Nå kan jeg ikke anbefale en babycal siden det er "vinter og votter" siden vi kjøpte, men det med kamera kommer litt an på babyen.
Den siste vi kjøpte var med kamera, til frøkna trengte vi det egentlig ikke, men til Lille U hadde vi ikke klart oss uten. Han lagde veldig mye lyder når han sov (og snakker nå mye i søvne), hadde vi måtte løpe inn på rommet hans hver gang han gjorde det hadde det ikke blitt mye søvn på oss. Var veldig kjekt med kamera hvor vi kunne se om han sov eller ikke
 
Ja, ikke sant. Det er nok samma ulla som Biltema sin. Fungerte for oss :) kunne sitte ute og høre babyen opp i 2 etg . :) blir nok noe slikt igjen. Skal se om jeg finner den igjen :)
De sluttet med Ikea sin :sorry: nå er den brukt i 2,5år, og holder litt dårligere på strømmen (dvs at den må lades annenhver dag for å holde hele nettene) :)
 
Vi har Neonate med kamera og er veldig fornøyd. Har en baby som "prater" i søvne så kjekt å se om hun er våken eller fortsatt sover.
 
De sluttet med Ikea sin :sorry: nå er den brukt i 2,5år, og holder litt dårligere på strømmen (dvs at den må lades annenhver dag for å holde hele nettene) :)
Jeg har min fra biltema enda. Den bruker batteri eller koble direkte i kontakt får teste om den virker , brukte den til 2 barn ...kjøpte den i 2009 haha
 
Jeg anbefaler neonate uten kamera. Jeg synes det ikke er behov for kamera for å se om babyen sover osv.
 
Back
Topp