Babycall

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Trenger en tempratur indikasjon på babycallen?[emoji848] ser det er veldig stor forskjell i pris på neonate sine med og uten tempratur.

Hva mener du?

Man trenger jo ikke, man kjenner jo om det er kaldt/varmt i rommet. Men, veldig behagelig da, å vite nøyaktig temp. Vi har det. ☺️

Nei, det trenger man ikke.

Man kommer langt med sunn fornuft og å kjenne på barnet.

Mine barn har sovet mye ute i vogn, og da synes jeg det har vært greit å se temperaturen. F.eks. nå som det har vært så varmt har det vært veldig greit med den temperaturalarmen, selv om vogna står i skyggen kan det fort bli veldig varmt oppi der.

Jeg syns det er veldig greit. No når det var så varmt brukte jeg den av og til når jeg gikk tur for å sjekke at det ikke ble for varmt i tillegg.

Vi hadde det ikke med nr 1. Men kommer til å ha det med nr 2 for med temperaturer som siste tiden har det fort vært grådig varmt inne på soverommene. Så veldig greit å kunne følge med på en liten en som ikke kan so ifra.. både i vogn og på soverom

Jeg kunne ikke klart meg uten. Liker å kunne se hva temperatur er uten at Jeg må gå inn å risikere å vekke han for å sjekke :)

Vår kostet 1399 tror jeg med, hva koster den uten? Men jeg kjøpte på babyshop da de hadde -25% på en vare, så betalte jo mindre.

Vi har aldri brukt babycallen i vogna så temperatur måler har ikke vært noe must for oss selv om vi har denne funksjonen. Hvis jeg skulle ha brukt vogna som sovevogn ute ville jeg derimot ha brukt for temperatur funksjonen både ift varme om sommeren og kulde på vinteren.

Trenger det ikke men er jo gøy å følge med da :)

Vi har en egen ting fra Eve som måler både temperatur, luftfuktighet, luftkvalitet osv kontinuerlig. Har en på barnerommet og en på soverommet. Så kan vi gå inn på en app og se graf og utvikling.

Jeg tenker at babycall med temperatur kan være fint om baby skal sove ute i vogna når en selv er inne. For da vil man kanskje følge med på temperaturen i vogna :)

Back
Topp