Babycall

Shalala

Flørter med forumet
Marsboerne 20 18
Sniker fra mars siden vi fikk en februarbaby:happy:

Hvilken babycall har dere? Vi har en enkel fra Avent, men behovet for video har meldt seg. Neonate virker kjempebra, men for en pris!
 
Neonate er fantastisk[emoji1305] vi hadde avent med kamera til storesøster de første mnd før den plutselig begynte å tulle og miste signal. Så vi byttet, den er verdt de kronene med kvalitet og rekkevidde.

Vi kjøpte en ekstra enhet nå til lillebror, men får det ikke til å koble helt sammen. Men tror kanskje det er en feil på den nye enheten.
 
Neonate er fantastisk[emoji1305] vi hadde avent med kamera til storesøster de første mnd før den plutselig begynte å tulle og miste signal. Så vi byttet, den er verdt de kronene med kvalitet og rekkevidde.

Vi kjøpte en ekstra enhet nå til lillebror, men får det ikke til å koble helt sammen. Men tror kanskje det er en feil på den nye enheten.

Er det Neonate 8000dv dere har?
 
Jeg kan bare varmt anbefale den. Rekkevidden er så god. Kunne sitte ute borte hos naboen og være sosial selv om jentungen var i seng for kvelden.(ikke alltid bildet rakk rundt hushjørnene, men lyden var der alltid) Når hun sov på dagen var det ingen problemer å fortsatt være ute i hagen å ordne.
 
Spørs om det ikke blir det på oss også:chicken: Virker som selveste Rolls roycen i babycallverdenen!

Vi har neonate uten video, og det er faktisk helt knall. Angrer litt på at vi ikke kjøpte med video selv om den vi har er helt super.
 
Vi har neonate uten video og er kjempe fornøyd. Føler ikke behov for video. Lurer jeg på hvordan lille har det, så bruker jeg beina mine å går å sjekker. [emoji4]
 
Vi har også neonate uten video og er veldig fornøyd med den [emoji4] føler jeg ikke trenger video. Føler det er godt å ikke skulle se på barna når de sover også, men at det holder i massevis å høre dem når de lager lyd. Blir litt mer «alenetid» på en måte for meg da [emoji4] men skjønner mange synes det er praktisk med video også
 
Vi har også neonate uten video [emoji1362] Holder i massevis for oss [emoji4]
 
Neonate! Batteriet ble litt dårlig etter ca. to års bruk, men vi fikk nye på Babyshop der vi hadde kjøpr den og da ble den så god som ny [emoji4]
 
Nå ble jeg usikker på om vi trenger video allikevel, hahah! Er så vinglepetter :)
 
Sniker.

Vi har Neonate med kamera og er kjempefornøyd. Det var aldri aktuelt å ikke ha kamera og etter å ha brukt den i 4 mnd. er jeg enda sikrere på det :) Jeg hadde følt at jeg ikke hadde kontroll og løpt og sjekket uten.
 
Neonate med video her og. Kjempefornøyd :)
 
...man MÅ jo ha kamera :smiley-ashamed005 Skal oppdatere her hva jeg ender opp med, hah!
 
Sniker her og.

Vi har Neonate uten kamera. Syns det er topp! Veldig fornøyd. [emoji4] Vet mange av venninnene mine som har med kamera sitter å stirrer på den halve kvelden, det ville ikke jeg så jeg tok vekk muligheten til det. (Meget mulig det hadde funket med og, for man kan alltids skru av videoen). Er det no nå så sjekker jeg bare [emoji4]
 
Vi har Topcom babyviewer 4500. Kjempefornøyd med den [emoji4][emoji1305]
 
Vi har avent uten video. Glad vi ikke har kamera for da hadde jeg sittet og sett på B hele tiden
 
Back
Topp