Babycall

løve78

Forumet er livet
Noen som vet om en bra en? Greide å komme hjem fra pappa med bare den delen som skal stå hos Isa...og da er den jo ikke mye hjelp i..også er pappa reist på ferie...gidder ikke å sove på gjesterommet med døra åpen i en hel uke så da må vi kjøpe ny...

ORIGINAL: Sviskesiri

Vi har Doro sin! Kjempe fornøyd, er vel minst 8 kanaler på den.
Supert når man er på ferie på steder der det er mange barn, så de ikke slår inn på hverandre. Desuten er vår del bærbar, dumt når den må plugges inn i et støpsel synes jeg, hvis man er ute og sånn.[:)]

Hvor har du kjøpt den? Har de den på babyshop...?

Det var jo ikke gærne priser...de jeg har sett har kostet rett rundt 1000 kr..så grua meg til å kjøpe jeg, men 400 kr er jo bra!!!!!!!!!!!

Vi har en som er kjøpt på nordbysenteret, den er vi superfornøyd med. Begge deler har batteri og den slår seg på ved lyd. Hvis batteriet begynner å ebbe ut piper den så du kan sette den i laderen. supersmart. Kosta 799 i sverige da..

vi har superNOVA--- e megafornøyd... vi har hatt tre hjemme allerede.. å vi endte opp me denne.. de andre tok så lett inn signaler fra andre beibia hvis kanaln va på samme... + at de skurra sånn... å det va irriteranes....
men denne e muuuse stille, og slår inn på rett beibi, måler temp på romme der barne ligger osv.. nei kjempefornøyd!!

jepp også er begge enheter bærbare.. me oppladdbare batterier...

ORIGINAL: Smukka

vi har superNOVA--- e megafornøyd... vi har hatt tre hjemme allerede.. å vi endte opp me denne.. de andre tok så lett inn signaler fra andre beibia hvis kanaln va på samme... + at de skurra sånn... å det va irriteranes....
men denne e muuuse stille, og slår inn på rett beibi, måler temp på romme der barne ligger osv.. nei kjempefornøyd!!

Hvor mye måtte dere gi for den da?

ORIGINAL: løve78

Hvor mye måtte dere gi for den da?

hmm altså.. litt dyrere enn de andre ja.. vi ga 1400 før den.. men den e bra, så da valgte vi å legg så mye i den..

Takk for alle tips. For ta meg en runde litt senere i dag da og finne ut hva som passer best for oss...men godt å se at man ikke må betale 1000kr for å få en bra babycall!

padwico883 har vi.

ORIGINAL: Sylta

padwico883 har vi.

Ja det var jo et enkelt navn....[8|]

ORIGINAL: ~Frøken Dings~

Vi har denne:

Veldig fornøyd! Den er digital, noe som gjør at vi kan høre henne hele tiden om vi ønsker det (KAn skru opp sensitiviteten), og den tar ikke inn andre babycaller i området!

Hadde en billigere phillips først som skurra masse og tok inn andre babycaller.

Hadde phillips tidligere, men dat var en 6 år gammel en (kjøpte den til Aurora), var veldig fornøyd med den....Hvor mye ga dere for denne da, ser dyr ut i forhold til de andre som er nevnt her......[8|]

Etter det jeg har sett her så ser det ikke ut som om pris har så mye med kvalitet å gjøre, eller?

Vi har denne super nova, er kjempe fornøyd[:)]

ORIGINAL: Ammetåka

Vi har denne super nova, er kjempe fornøyd[:)]

samme her [:D]

Vi har denne: [:)]

Kjempefornøyd!
Tar ikke inn noe støy og kan regulere sensitiviteten. Viser også temp på rommet.[:D]

Vi å har den![:D][:)]

ORIGINAL: Gaupen

Eg kom på navnet: TopCom
veldig fornøyd, og denne bruker min søster også siden hun har en datter med eplepsi
så de må få inn alle typer følelse, og da står denne i stor pluss [:)]

Den har vi å, men den e vi ikke fornøyd m.. Susa å peip i den, vart heilt rar i haue![8D]

Back
Topp