Babycall

Jeg tror nesten at jeg har blitt overbevist om at vi trenger med kamera.:bag:
Deres feil! :D

Vi hadde neonate uten kamera sist. Superfornøyd. Tror vi går for samme nå. Jeg har ikke behov for overvåkning utover pustealarm i sengen...

Vi hadde neonate uten kamera sist, og kommer til å bruke den videre. Sinnsykt fornøyd, presis i forhold til temperatur, og veldig fin lyd. Kan også stille inn sensitivitet, og det likte vi godt[emoji4] Lett å legge i vognen også når bebis sover ute, og lang batteritid! Anbefaler den til alle og har ett par venninner som byttet til neonate etter å ha sett vår[emoji4]

Vi hadde neonate uten kamera sist, og kommer til å bruke den videre. Sinnsykt fornøyd, presis i forhold til temperatur, og veldig fin lyd. Kan også stille inn sensitivitet, og det likte vi godt[emoji4] Lett å legge i vognen også når bebis sover ute, og lang batteritid! Anbefaler den til alle og har ett par venninner som byttet til neonate etter å ha sett vår[emoji4]

Skriver under på denne! [emoji1303]

Blir vel Neonate med kamera på meg også. :joyful: Hvorfor trenger man temperaturmåler? Ehm, måler den temp på rommet eller på barnet? :hilarious:

Blir vel Neonate med kamera på meg også. :joyful: Hvorfor trenger man temperaturmåler? Ehm, måler den temp på rommet eller på barnet? :hilarious:

Greit med temp måler når ungen sover i vogn ute også. At det ikke blir for varm og ikke for kaldt :)

Neonate uten kamera. Veldig fornøyd. Bruker den fremdeles til 2-åringen. Fin å ha i vogna og soverommet, godt med batteri, liten og nett å reise med. Savnet kamera innimellom for å vite om hun står eller ligger i senga, men ikke nok til å kjøpe ny.

Ugh, jeg føler meg så latterlig uvitende på disse tingene. :hilarious:

Neida. Veldig lov å være førstegangs!

Klassisk det, da lurer man på alt. Og så blekner det litt. Som svigermor sa; førstemann bader du hver dag, andremann dusjer du og tredjemann tørker du støv av ... Det er ganske beskrivende for alt når det kommer til barn og evt rekkefølgen av dem hvis flere! :p

Back
Topp