Babycall

Bompijenta

Forelsket i forumet
hvilken har du? Har du sett på noen spesielle?

Jeg er usikker på om vi trenger en med kamera eller om det holder med kun lyd?

Hadde kamera sist og det var veldig fint helt til mini begynte å legge merke til det røde lyset på kameraet og ble mer opptatt av det enn å sove :D synes også kameraet var vanskelig å plassere for å få et godt bilde av senga

Neonate uten kamera, veldig fornøyd, god levetid på batteriet :)

Skal kjøpe; Neonate med kamera. Lest meg opp at den har vært/er best i trest, og selv om den er fhv stiv i pris, er den jevnlig på tilbud ser det ut som, så den koster samme som uten kamera eller deromkring.

Vi har erfaring med begge deler.

Har et barn på 15 mnd, og venter en til nå. Med første: Jeg var veldig opptatt av å ha med kamera, og kjøpte neonate som har vært best i test og var den eneste med kamera som ikke trenger kontinuerlig strømforsyning. Brukte den masse første 8 mnd. Fordel: slipper å løpe opp i 2 etg og se på ungen hver gang jeg lurte på om hun hadde snudd seg på magen/hadde mistet dynen ++. Gav meg mye trygghet. Hadde ikke vært det samme å bare høre «stillhet» fra en call med bare lyd. Men: batteriet er dårlig, begge enheter må lades nærmest daglig dersom du bruker den hele kvelden. Og rekkevidden er ikke sånn veldig god. Og lyset fra kameraet skrur seg på og forstyrrer barnet i blant.

Når hun ble ca 8 mnd var jeg mye roligere og trengte ikke se henne så ofte på kvelden. Da kjøpte jeg neonate med bare lyd. Den er helt topp!! Veldig godt batteri (holder nesten en uke med bruk hver dag!), og veldig praktiske ladestasjoner som følger med. Bruker bare denne nå. Nå når neste baby kommer, så begynner jeg med kamera, og eldstemann beholder den med lyd. Når yngstemann går over til lyd, er det ikke sikkert jeg trenger overvåkning av den eldste. Evt kjøper vi ekstra babyenhet.

Vi har Philips avent med kamera, hadde ikke klart oss uten. Vært veldig fornøyd med den[emoji4][emoji1360] Så enten kjøper vi en lik til babyen eller så blir det en neonate med kamera. Kamera er vertfall et must syns jeg da [emoji4]

Vi har Philips avent med kamera, hadde ikke klart oss uten. Vært veldig fornøyd med den[emoji4][emoji1360] Så enten kjøper vi en lik til babyen eller så blir det en neonate med kamera. Kamera er vertfall et must syns jeg da [emoji4]

Jeg har sett for mange skrekkfilmer til å ha babycall med kamera [emoji28]

Jeg har sett for mange skrekkfilmer til å ha babycall med kamera [emoji28]

Haha[emoji23] For meg er det en veldig stor trygghet å ha[emoji2] Kan alltid sjekke at babyen har det bra. Sjekke når sovner og når er våken. Så slipper jeg å løpe inn og ut av rommet hele tiden for å sjekke om alt er bra, slik man ofte gjør når babyene er veldig små [emoji28][emoji85] hihi, jeg bare må ha kamera!!! [emoji23][emoji1360]

Haha[emoji23] For meg er det en veldig stor trygghet å ha[emoji2] Kan alltid sjekke at babyen har det bra. Sjekke når sovner og når er våken. Så slipper jeg å løpe inn og ut av rommet hele tiden for å sjekke om alt er bra, slik man ofte gjør når babyene er veldig små [emoji28][emoji85] hihi, jeg bare må ha kamera!!! [emoji23][emoji1360]

Vi bor i en liten leilighet nå, men mulig jeg vil ha kamera når vi får oss hus [emoji85]

Takk for alle svar! Skal sjekke ut neonate.

Hadde Philips sin tidligere med sånt kamera som ser it som en ball. Helt Ok, men litt klønete. Det er 7 år siden så skkkert skjedd litt på den fronten.

Ser prisene varierer veldig og synes 2000 er stive priser, men tror jeg må ha kamera, ja!

Takk for alle svar! Skal sjekke ut neonate.

Hadde Philips sin tidligere med sånt kamera som ser it som en ball. Helt Ok, men litt klønete. Det er 7 år siden så skkkert skjedd litt på den fronten.

Ser prisene varierer veldig og synes 2000 er stive priser, men tror jeg må ha kamera, ja!

Babybanden har hyggelig pris på Neonate med kamera nå.

Vi har Neonate bc6900d og veldig fornøyd med den. Når nr 2 kommer nå skal vi skaffe ekstra babyunit til den slik at både storebror og mini kan kobles på samtidig. Den er bare lyd, men det går bra for vår del.

Jeg har neonate med kamera og hadde ikke klart meg uten! Med en som våkner lett hvis vi går inn og sjekker er det greit å kunne lure på kameraet om ting er sovelyder eller om han er våken :) å greit å se hvis han skulle våkne på natten om han legger seg ned igjen eller om jeg må gå inn så jeg ikke risikerer å gå inn rett før han sovner og ødelegger :shy: skrur alltid på etter han har sovnet så han ikke skal legge merke til lyset osv :p

Vi har Phillips Avent med og uten kamera:
https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/babyutstyr/SCD620/philips-avent-babycall-scd620
https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/babyutstyr/SCD570/philips-avent-babycall-scd570-00

Med storesøster hadde vi bare Phillips Avent uten kamera i starten da vi ikke så nytten med kamera da. Det var først da storesøster ble så stor at hun begynte å reise seg i senga at vi ville se henne og ikke bare høre.

Vi blir å bruke babycall uten kamera når babyen ankommer, så får vi se hva vi gjør når h*n blir større.

Back
Topp