Babycall

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Mulig dette har vært oppe før, men da fulgte ikke jeg med for vi hadde babycall etter førstemann. En gammel avent uten kamera. Litt stor babyenhet, men den kunne brukes på batteri (hendig ute i vogna). Men nå får jeg ikke slått på foreldreenheten. Så da trenger vi en. Søren, kunne ikke dette skjedd før black friday? :p

Så hvilken har dere? Ok? Jeg vil ha en som har liten babyenhet også, så den kan legges i vogna ute.
 
Mulig dette har vært oppe før, men da fulgte ikke jeg med for vi hadde babycall etter førstemann. En gammel avent uten kamera. Litt stor babyenhet, men den kunne brukes på batteri (hendig ute i vogna). Men nå får jeg ikke slått på foreldreenheten. Så da trenger vi en. Søren, kunne ikke dette skjedd før black friday? [emoji14]

Så hvilken har dere? Ok? Jeg vil ha en som har liten babyenhet også, så den kan legges i vogna ute.
Uten kamera anbefaler jeg neonate. Den har vi og den er knallgod.
Ønsker du video anbefaler jeg topcom

Sent from my SM-G955F using BV Forum mobile app
 
Vi har bestilt Neonate BC-8000DV med video. Har ikke fått den enda og testet, men vi har fått den anbefalt av tre uavhengige personer :)
 
Anbefaler Neonate med kamera! Vi bruker den både i vogn og ved seng! Kjempe enkel å flytte på[emoji5]
 
Back
Topp