Babycall

Donna

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Vi har det meste av utstyr på plass i huset grunnet 2 tidligere barn og takket være arv:) det eneste vi mangler er babycall.

Den vi har er 9 år gammel :eek: så har lyst på ny. Har dere noen anbefalinger å komme med? Bør jeg skaffe meg med eller uten kamera?
 
Jeg har lyst på med kamera. Vet ikke hvorfor.
 
Har en fra sist, en doro et eller annet uten kamera. Den funker finfint så den bruker vi igjen. Ikke så gammel som 9 år da, men fra 2012 :)
 
Vi har en neonate kjøpt i 2014. Kjempefornøyd med den og har mulighet til å koble på to babyenheter. Ikke kamera, men føler ikke jeg trenger heller. Går uansett for å sjekke temp osv. likevel.
 
Vi har en neonate kjøpt i 2014. Kjempefornøyd med den og har mulighet til å koble på to babyenheter. Ikke kamera, men føler ikke jeg trenger heller. Går uansett for å sjekke temp osv. likevel.

Vi har også neonate uten kamera og er KJEMPE fornøyd med den!!!!
 
Kjøpte babycall på Clas ohlson til 300kr :p funker fett! Mye bedre lyd og signal enn en til 3000kr med kamera som vi hadde i starten (fikk brukt av venner) og den ble ødelagt etter et par uker :rolleyes:
 
Jeg har med kamera og synes det er topp!! Vi trenger ny nå, og vil gjerne ha en med kamera og som vi kan koble opp til to babyenheter på. Veldig greit med kamera og se når barnet sovner elle hva det styrer på med, særlig på dagtid føler jeg at jeg har litt mer kontroll på sovetiden :)
 
Anbefaler Neonate på det sterkeste!
Og da en som du kan ha flere babyenheter koblet på ;)
 
Hvor


Kanskje dumt spm :p men hvorfor trenger jeg en som man kan ha flere babyenheter på?
Hva mener du med hvor? [emoji6]

Mange har små barn fra før og bruker babycall der og, så da kan de ha en på hvert rom og begge går på en foreldreenhet [emoji1]
 
Hva mener du med hvor? [emoji6]

Mange har små barn fra før og bruker babycall der og, så da kan de ha en på hvert rom og begge går på en foreldreenhet [emoji1]
Da er jeg med. Det trenger jeg ikke da storesøsken er 5 og 8,5år når neste kommer :)
 
Da er jeg med. Det trenger jeg ikke da storesøsken er 5 og 8,5år når neste kommer :)
Min er 5 og, så trenger ikke det nå men vil ha et barn til etter denne [emoji6] men hadde neonate sist og er super fornøyd med den. Bare at laderne ikke tålte mye reising fram og tilbake [emoji4]
 
Hvor


Kanskje dumt spm :p men hvorfor trenger jeg en som man kan ha flere babyenheter på?

Vi kjøpte den da storebror var liten, og vi viste vi ville ha flere barn. Nå venter vi nr. 2 og da kan det være greit å kunne høre storebror når han sover en plass og lillesøster når hun sover en plass ;)
Så du trenger det ikke, Men hvis du skal ha flere barn noe tett, så ville jeg investert 500,- ekstra slik at du har muligheten :)
 
Vi kjøpte den da storebror var liten, og vi viste vi ville ha flere barn. Nå venter vi nr. 2 og da kan det være greit å kunne høre storebror når han sover en plass og lillesøster når hun sover en plass ;)
Så du trenger det ikke, Men hvis du skal ha flere barn noe tett, så ville jeg investert 500,- ekstra slik at du har muligheten :)
Dette er absolutt siste graviditet og barn for min del ;)
 
Dette er absolutt siste graviditet og barn for min del ;)

Men da ville jeg gått for den Neonaten du ønsker ;)
Selv har jeg forsøkt den rimlige BC4500 og var fornøyd med den, men ikke ladeledningen.
Den knakk.

Veldig fornøyd med BC6500, den har ladestasjon :D
Og batteritiden er formidabel (et ord jeg bruker lite ellers). Batteriet holder seg nok uten å måtte lade opp mot 4-5 dager der den er på hele tiden.
 
Back
Topp