Babycall

Vi har neon nate :) bra rekkevidde , bra batterikapasitet og fungere veldig bra, kan kjøpe til en ekstra enhet på
Den også så man har to barn på den :)

Vi tenker også på neon nate[emoji3] Hørt mye skryt av den[emoji106]

Hvilken av de burde jeg velge da? [emoji4]

Det spørs litt hva du ser etter og kan tenke deg. Er det viktig med rekkevidden for deg? Hvilke rekkevidde tenker du deg? Skal du ha med kamera eller uten? Viktig å se seg litt rundt på nett eller spør i butikk og se litt på de forskjellige og hva som kan være forskjellen. Noen av de.. vet at den ene avent sin har fått en del klage pga lyd og rekkevidde osv. Nå finnes det jo flere forskjellige i de forskjellige merkene :happy: Jeg selv har hatt avent før, og det er 9 år siden men var veldig fornøyd med den. Da var ikke rekkevidden så viktig siden jeg bodde i leilighet og soverommet var nær stuen, bad, osv. Husker ikke hvilken model det var:wideyed:

Nå har vi stort hus og stor hage, og ønsker å kunne bruke den rundt i hele huset, og ute i Hagen på sommeren. Så har vi også lyst å ha med kamera fordi jeg har erfaring med at jeg er for nysgjerrig på hva ungen holder på med før den har sovnet eller nettopp har voknet, også når ungen er noen måneder :)

Jeg har kjøpt Neonate BC-8000 [emoji106] Jeg valgte (til min manns økonomiske fortvilelse) varianten som har kamera [emoji23] Både foreldredel og babydel kan brukes trådløst, og det er i tillegg mulig å overføre lyd til babydelen.

Neonate gjør det veldig bra i tester, og utmerker seg visst uansett om du vil ha babycall med eller uten kameradel.

Jeg har kjøpt Neonate BC-8000 [emoji106] Jeg valgte (til min manns økonomiske fortvilelse) varianten som har kamera [emoji23] Både foreldredel og babydel kan brukes trådløst, og det er i tillegg mulig å overføre lyd til babydelen.

Neonate gjør det veldig bra i tester, og utmerker seg visst uansett om du vil ha babycall med eller uten kameradel.

Det er den vi skal ha :D

Back
Topp