Babycall

Miliane88

Elsker forumet
Januar 2017
Septemberbarna 2019
Hvilken babycall har dere, og er dere fornøyd? Evt hvilken anbefaler dere? Har ikke hatt behov for det før no, og det e jo så mye å velge i. Han skal i hovedsak ligge på verandaen utenfor stua :)

Har bestilt neonate, for jeg trenger en som ikke er fastmontert og kan brukes ute i vogn samt i senga, og ville ha en som kan lades heller enn at man må skifte batterirr. Har funnet ut at den så helt fin ut på sånne "rewiews" :)

Vi har Neonate, og digger den! Små hendige enheter som er oppladbare, og som tåler å være ute i kjølig vær. Synes det er god kvalitet på lyden også [emoji4]

Neonate <3 elsker min. Hadde avent, den som har blitt kåret til best i test, måtte levere den inn igjen:( babyenheten reagerte ikke før lenge etter at baby skrek.

Vi kjøpte også Neonate. Fikk først en fra Motorola fra mine foreldre, med videokamera og god skjerm, men det var jo ikke det vi hadde bruk for. Den er sikkert super om man alltid har strøm (kameraenheten krever strøm, foreldreenheten har også batteri) eller bor i et hus med god lydisolasjon mellom rommene. Vårt behov er som du skisserer - at han ligger i vogn ute, samt når vi er på hytta eller i båten. Vi var dermed opptatt av at begge enheter går på batteri som kan lades, og har god batterikapasitet. Veldig fornøyd hittil, men har jo bare brukt den når jeg er alene hjemme og er i dusjen mens han sover i stua.

Neonate, kjøpte når vi ventet storebror og har nå kjøpt ny med to babyenheter :) Den gamle funker enda, så den skal nå bruker når storebror skal på overnatting :)

Takk for mange svar, ser ut som neonate e favoritten- den æ har tenkt mest på :) Vurderte litt avent siden den var på tilbud nu.. Men synes kanskje neonate e nettere og liker at den er oppladbar! :)

Dere som har neonate, hvilken har dere? Vurderer den med kamera selv, men den koster 2500 kr og vet ikke helt om det faktisk er nødvendig med kamera?

Dere som har neonate, hvilken har dere? Vurderer den med kamera selv, men den koster 2500 kr og vet ikke helt om det faktisk er nødvendig med kamera?

Vi har BC-5800D. Ser BC-6500D (hvor man kan koblet til en ekstra babyenhet) koster like mye som 5800 på Jollyroom nå. Det gjorde den ikke da vi kjøpte, så gikk for 5800 som var billigst. Har bare et barn, og det blir nok minst 2-3 år før det planlegges en til, så trenger jeg flere enheter så tar jeg den problemstillinga da [emoji6]

Har avent. Babydelen bruker 4 aa baterier eller ledning. Foreldredelen er oppladbar. Funker veldig godt når hun ligger i vognen utenfor.

Kjøpte 5700. Som MaleneO vurderte vi og 6500, men neste vesentlige forskjell fra den vi har er mulighet gir flere babyenheter, og det tviler jeg på vi kommer til å trenge.

Back
Topp