Babycall

Babypie

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
På tide å skaffe seg babycall her.

Så, neonate eller avent, noen som har erfaring med disse? Hva anbefaler du? :)
 
Jeg har ingen erfaring med Avent.... men grunnen til at jeg valgte neonate var pga hendige små enheter, som begge er oppladbare. Det er veldig enkelt å ha baby-enheten i vognen ute på verandaen eller andre steder uten noe mer mikkmakk. Har venner med avent, og der har de baby enhet i strøm (joda, man kan ha batteri i den, men den er mye større og ikke like hendig)
 
Veldig fornøyd med Neonate. Vi har avent sin som brukes innendørs. Batteriet på sistnevnte er håpløst dårlig, så den blir ikke brukt noe særlig. Batteriet på Neonate varer veldig lenge!
 
Vi har begge. Aventen med kamera har vi på rommet. Neonaten har vi til vogna:)
 
Vi har den nye til Neonate med kamera, kjempefornøyd!
Hvis du har på kamera hele tiden varer ikke batteriet så lenge, men du kan skru av kamera og bare bruke lyd. Hvis baby lager lyd skrues kamera på automatisk så du kan se hva som skjer. Den har også et lite nattlys som man man skru av og på.
 
Vi har den nye til Neonate med kamera, kjempefornøyd!
Hvis du har på kamera hele tiden varer ikke batteriet så lenge, men du kan skru av kamera og bare bruke lyd. Hvis baby lager lyd skrues kamera på automatisk så du kan se hva som skjer. Den har også et lite nattlys som man man skru av og på.

Vi har også denne, og jeg ELSKER den! Verdt hver krone! Relativt små enheter til tross for video, fungerer utmerket som "vanlig" babycall. Video-funksjonen er veldig fin! Jeg har lagt babyen på soverommet i 2.etg noen kvelder, og da har det vært godt å ha video !
 
Vi har den nye til Neonate med kamera, kjempefornøyd!
Hvis du har på kamera hele tiden varer ikke batteriet så lenge, men du kan skru av kamera og bare bruke lyd. Hvis baby lager lyd skrues kamera på automatisk så du kan se hva som skjer. Den har også et lite nattlys som man man skru av og på.

Vi har også denne, og jeg ELSKER den! Verdt hver krone! Relativt små enheter til tross for video, fungerer utmerket som "vanlig" babycall. Video-funksjonen er veldig fin! Jeg har lagt babyen på soverommet i 2.etg noen kvelder, og da har det vært godt å ha video !

Har dere link?:)
 
Ser den koster par hundre kroner mindre på mimmis.no hvertfall....
Men kan godt være det finnes bedre tilbud der ute også, jeg sjekket bare prisjakt.no kjapt :)
 
Stiv pris ja! Men hvis den er så bra som du sier så er den kanskje verdt det også:)

Jeg er veldig fornøyd med den hvertfall! :) jeg har jo bare hatt den noen uker selv, så jeg kan ikke si noe om langtidsbruk, men neonate skårer jo veldig bra på tester! Veldig praktisk at man kan lade de. Jeg hadde avent tidligere og der var det batterier i babyenheten. Måtte bytte en del batterier i dens levetid . I tillegg var selve babyenheten veldig stor og klumpete og hadde funksjoner som jeg ikke hadde behov for, feks å spille musikk.
Vi stod og vurderte om vi skulle kjøpe den uten video, men jeg er veldig glad for at vi valgte den med. Føles så trygt å kunne se babyen.
 
Står neonate på hele tiden slik som avent? Eller kobler den seg inn bare når babyen lager lyd?
 
Står neonate på hele tiden slik som avent? Eller kobler den seg inn bare når babyen lager lyd?

Min gjør det, men jeg mener bestemt at man kan stille sensitiviteten. Det kan man forsåvidt på avent sin også. Husker at jeg hadde den på Max sensitivitet i starten, men at jeg skrudde ned etterhvert som hun ble eldre...
 
Back
Topp