Babycall

unknownP

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Hei hei

Har dere kjøpt babycall til mini?
Jeg må nok kjøpe dette, siden jeg ikke hører om baby griner hvis jeg er på kjøkken eller bad, i tillegg til at han skal få sove ute deler av året.

Jeg ser barnas hus har 25% på babycaller til mandagen.
Tenkte kjøpe neonate, men siden barnas hus er litt dyre i utgangspunktet så blir det ikke mange kronene å spare i forhold til å kjøpe fullpris i andre nettbutikker.

Noen erfaringer med neonate BC-5800D eller 6500D?
Og vet dere om disse ofte er på tilbud? Mulighet for bedre pris om jeg har is i magen?

Vi har neonate til storebror og skal nå kjøpe en ny som kan ha flere babyenheter, anbefaler å kjøpe 6500 eller 6900 om dere kommer til å trenge ekstra enhet i fremtiden :)

Vi ønska oss det til jul [emoji1]

Ikke kjøpt. Blir å kjøpe når behovet melder seg :)

Kjøpte en avent på black friday. Ble anbefalt så håper virkelig den er god. Fikk den for 999kr mot 1799kr som var fullpris. Er slik som kan spille musikk og viser lysbilde i taket. Om vi trenger de tingene derimot tviler jeg nå heller litt på

Har ikke kjøpt, har ikke behov for det foreløpig siden jeg hører han om han ligger på rommet sitt eller vårt og han skal ikke sove ute i vogna.

Jeg har planer om å kjøpe Neonate sin video Babycall på mandag. Jeg vil ha Neonate fordi begge enhetene er mobile og oppladbare.

Var innom barnas hus i dag og fikk stilt noen spørsmål rundt baby caller. Jeg blir nok å kjøpe neonate 5800. Jeg har ingen planer om flere barn med det første.

Kikket også på et par avent'er, som i utgangspunktet ser bra ut. Men som Solblom over her så liker jeg at begge enhetene kan lades opp. I tillegg til overlegen rekkevidde.

Var innom barnas hus i dag og fikk stilt noen spørsmål rundt baby caller. Jeg blir nok å kjøpe neonate 5800. Jeg har ingen planer om flere barn med det første.

Kikket også på et par avent'er, som i utgangspunktet ser bra ut. Men som Solblom over her så liker jeg at begge enhetene kan lades opp. I tillegg til overlegen rekkevidde.

Jeg har sett meg ut Neonate 6500, som den jeg ønsker å ha.. men siden barnas hus ordinære pris var så høy i utgangspunktet er det bare få kroner å spare (etter 25% rabatt koster den 1424,- på barnashus...fast pris på jollyroom for samme modell er 1499,-)

Jeg venter med litt is i magen og ser om de ikke havner på litt mer salg i januar.. ;) kanskje jeg klarer å spare mer en 75 kr da..

Jeg har sett meg ut Neonate 6500, som den jeg ønsker å ha.. men siden barnas hus ordinære pris var så høy i utgangspunktet er det bare få kroner å spare (etter 25% rabatt koster den 1424,- på barnashus...fast pris på jollyroom for samme modell er 1499,-)

Jeg venter med litt is i magen og ser om de ikke havner på litt mer salg i januar.. ;) kanskje jeg klarer å spare mer en 75 kr da..
Jeg har faktisk tenkt samme tanken. Jeg vil jo ha 5800, og den var på salg til 999 på black friday. Så tror nok jeg også kommer til å ha is i magen. Det er ikke mange kronene å spare på denne modellen heller på 25%.

Jeg har faktisk tenkt samme tanken. Jeg vil jo ha 5800, og den var på salg til 999 på black friday. Så tror nok jeg også kommer til å ha is i magen. Det er ikke mange kronene å spare på denne modellen heller på 25%.

Det er nettopp det vet du.. og som regel så er det ikke behov for babycall første måneden og to da ungen sover på rom med foreldre og en er kanskje litt "hønemor" i tillegg.. :P

Svigerinna mi har Neonate og jeg har jo fått testa når jeg har vært supertante "in action" så det er jo ingen tvil om hva jeg skal ha.. fantastisk kjekt når begge enhetene er så små at de kan tas med overalt som feks vogn og lignende...
hadde bare prisene vært noe "hyggeligere".... ;) Får håpe de komme på supertilbud på januarsalget.. jeg har vertfall "abbonnert" på melding fra prisjakt.no om det blir endring i pris på disse to modellene... kan være lurt for deg også å gjøre dersom du er like bestemt som meg :)

Får håpe de komme på supertilbud på januarsalget.. jeg har vertfall "abbonnert" på melding fra prisjakt.no om det blir endring i pris på disse to modellene... kan være lurt for deg også å gjøre dersom du er like bestemt som meg :)
Oi, luuuurt!!! Jeg har aldri abbonert på noe der før, viste ikke at det var mulig. Skal gå inn å snoke for å finne denne funksjonen med en gang jeg! Jeg har jo bestemt meg jeg også
Tuusen takk for tips!

Vi kjøpte en billig, men den delen som baby har må være koblet til stikkontakt, og kan ikke brukes med bare batteri.. men orker ikke kjøpe noe annet før vi har sett an behovet.

Det er nettopp det vet du.. og som regel så er det ikke behov for babycall første måneden og to da ungen sover på rom med foreldre og en er kanskje litt "hønemor" i tillegg.. :p

Svigerinna mi har Neonate og jeg har jo fått testa når jeg har vært supertante "in action" så det er jo ingen tvil om hva jeg skal ha.. fantastisk kjekt når begge enhetene er så små at de kan tas med overalt som feks vogn og lignende...
hadde bare prisene vært noe "hyggeligere".... ;) Får håpe de komme på supertilbud på januarsalget.. jeg har vertfall "abbonnert" på melding fra prisjakt.no om det blir endring i pris på disse to modellene... kan være lurt for deg også å gjøre dersom du er like bestemt som meg :)
Sniker litt fra juni/juli:) Hvilken modell har du god erfaring med og er på jakt etter?

Sniker litt fra juni/juli:) Hvilken modell har du god erfaring med og er på jakt etter?

Svigerinna mi har en av de litt eldre modellene (husker ikke modellnavn, men er lik i størrelse og brukervennlighet som de nye), men jeg har sett meg ut 6500, eventuelt 5800 :)

Hovedforskjellen på dem er vel at man kan koble til flere baby-enheter til 6500.. ;)

Vi har neonate 6500D fra forrigemann! :) var veldig fornøyd og var aldri redd for at den ikke skulle slå inn når mini var urolig. Nå skal vi kjøpe en ekstra babyunit, siden storebror skal få rom i en annen etasje enn oss og fortsatt trenger sin :) lav stråling er også et pluss!

Back
Topp