Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo black friday/week så kan jo være heldige med og finne tilbud daTror alle med kamera er dyre
Jeg er veldig fornøyd med denne:
http://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/babyutstyr/BC8000DV/neonate-baby-monitor-bc8000dv
Er det passord på alle babycall med kamera? Eller er dette noe vi bør lese at de har?husk at kameraer må pasordsettes så ikke hackere kan logge seg på og se via kameraet deres.
Er det passord på alle babycall med kamera? Eller er dette noe vi bør lese at de har?![]()
Hvilken er det du har da? Er du fornøyd med den?usikker, jeg har ikke lest meg opp så mye på det da jeg valgte uten bla pga det![]()
Det går vel på nettverket, iallfall noen modeller, og det er her du må legge inn passord.
Jeg vet bare at det har vært mange uærlige mennesker som har logget seg på bc med onde hensikter, både i henhold til barn, og hus/rutiner etc.
Kanskje jeg skal kjøpe den daJeg har denne Philips SCD506/01
![]()
Fått ny pga garantien pga dårlig batteri, men ellers er den super. kjempe sensitiv, og har dect, slik at vi ikke høre naboen, og naboen ikke hører oss bla.
Det er kommet ny oppdatert modell etter denne, kjøpte den i 2012
Tror alle med kamera er dyre
Jeg er veldig fornøyd med denne:
http://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/babyutstyr/BC8000DV/neonate-baby-monitor-bc8000dv
Den jeg linket til litt lenger oppNoen som vet noen modeller hvor man kan lade babyenheten også, ikke bare foreldreenheten?
Tenker f.eks. hvis man skal ha babyen sovende i vogn ute (bor slik at jeg er ikke redd for at noen skal stikke av med ungen), så er det jo utrolig teit å måtte drasse på skjøteledning for å kunne bruke babycallen...
Kjøpte en med egen monitor, og ikke en som overfører til mobilen. Problem løstusikker, jeg har ikke lest meg opp så mye på det da jeg valgte uten bla pga det![]()
Det går vel på nettverket, iallfall noen modeller, og det er her du må legge inn passord.
Jeg vet bare at det har vært mange uærlige mennesker som har logget seg på bc med onde hensikter, både i henhold til barn, og hus/rutiner etc.