Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også denne! Veldig fornøyd!!Vi har den nyeste versjonen av denne (BC-6900D): http://www.klikk.no/foreldre/article870224.ece
Jeg liker godt at den har så god rekkevidde (også gjennom murvegger og annet sært, har vært bedre enn andres har vi opplevd på sommerferie). Også liker jeg at det er god levetid på batteriene.
Toveiskommunikasjon, displayet lyser i tillegg til lyd (praktisk om den ligger i synsfeltet, men du holder på med noe annet med lyd), kan ha på vibrering også. Viser temperatur. Du kan stille inn følsomhet på babysensor. Dersom man har flere barn så kan man kjøpe ekstra baby-enheter, jeg tror den kan kobles til tre baby-enheter samtidig.![]()
Jeg er veldig fornøyd med avent sin, uten kamera. Selv om den må lades. Men den har veldig bra rekkevidde. Og når jeg har babycallen på soverommet så kobler jeg til strøm. Og lader foreldredelen før batteriet piper. Jeg var på utkikk etter en bra trådløs babycall og det fant jegHvilken babycall har dere? Er dere fornøyd?må kjøpe meg ny, da den jeg har nå er den gamle etter storesøster, som har begynt å fjuske litt...
![]()