Babycall

Solsikkespiren

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Hvilken babycall velger dere? Er så mange å velge imellom..
Trur ikke jeg skal ha med wifi, har hørt flere sier det er så lett å koble seg på dem.. Så trur jeg går for en vanlig type

Vi har neonate og er kjempefornøyd med den! Men angrer på at vi ikke kjøpte en som går an å koble to enheter på for nå må vi sikkert kjøpe ny :(

Vi har avent sin. Litt stor babydel, men den funket med de andre så da får den funke nå også ;)

Veldig fornøyd med Neonate sin. Angrer også på at jeg ikke kjøpte den varianten hvor man kan bruke flere. Vi skulle jo ikke ha flere. :P

Har to barn og egentlig ikke hatt bruk for to babyenheter til neonate. De ligger ofte ganske nære hverandre og da går jo babycallen inn, bare å skru opp sensitivitet om man er engstelig! Legger i gangen i mellom rommene Feks:)

Noen tips til babycall som er god og med oppladbar babyenhet? :)

Vi hadde supernova til første, og har valgt supernova igjen. Kjempe fornøyd:) oppladbare enheter
Jeg hadde supernova til første mann. Jeg måte bytte den ut etter ett år og hatt Philips avent scd 530 i 5 år. Men trenger en til da den ene er på hytta.

Tror vi kjøper det når vi ser behovet :) vi har alt på samme etg før vi starter på bygge ut neste år. Så har ikke behov nå, men fint å se deres opplevelser :)

Back
Topp