Babycall

Coolann

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Marsboerne 20 18
Tips til en bra babycall:rolleyes: Har en fra IKEA og den har funka veldig bra når ungen lager verbal lyd, men den reagerer ikke på at ungen står opp av sengen.

Jeg havnet på Phillips sin. Den er større enn Neonate, men til gjengjeld kan man høre bebbis hele tiden. Neonate sin tar inn lyd kun når baby gråter. Det ble avgjørende for meg.. Men skulle virkelig ønske Philips sin var like liten og handy som Neonate.. *sukk* :) Den perfekte babycall hadde vært en blanding av de to. Lykke til!

Vi har pillips avent sdc 505 tror jeg den heter. Veldig fornøyd, og foreldredelen er lett å ta med rundt.
Kan stille på sensitiviteten, 5 forskjellige, hvor man kan velge mellom fra å høre baby hele tiden eller kun når de gråter.

Da frøkna begynte å sove på eget rom lå jeg å hørte på at hun pustet :)

Er superfornlyd med neonate :) Nå som vi får en til ganske tett, så kjøper vi bare en babyenhet til, så slepper vi flere sett med babycaller :) Kan stille på sensitiviteten, den tar ikke inn "alt" i hele nabolaget og den er liten og hendig til å både henges rundt halsen din om du er i aktivitet når barnet sover, og til å legge i vognen feks sammen med barnet :)

Neonate er super!! Batteritid og rekkevidde er must for oss, veldig bra! Trenger ikke toppmodellen.

Vi satser på at Pillipsen på 10 år er klar til en ny jobb :p hatt pause lenge nå, men krysser fingrene på at den funker enda :p

Jeg havnet på Phillips sin. Den er større enn Neonate, men til gjengjeld kan man høre bebbis hele tiden. Neonate sin tar inn lyd kun når baby gråter. Det ble avgjørende for meg.. Men skulle virkelig ønske Philips sin var like liten og handy som Neonate.. *sukk* :) Den perfekte babycall hadde vært en blanding av de to. Lykke til!
Den vi har tar ikke inn kun babygråt, men også når baby beveger seg hvis en har den på høyt sensitivitet nivå.

vi har phillips, vært til dels fornøyd med den.
Lyd messig er den super, men batterimessig er den dårlig. Har fått 2 nye på garantien pga dette.

Vi har med DECT teknologi og det er helt supert! Dvs at denne enheten vi har vil kun ta inn mottakeren vår, og ikek blande inn naboer ol. så ikke vi hører de/de hører vårs.

Vi har også bevist ikke tatt med kamera, da jeg har hørt om så mange som har hacket seg inn på disse, med kriminelle/dårlige hensikter.

Selvfølgelig hadde det sikkert vært gøy å sett hva mini holder på med noen ganger, men vi har klart oss fint med bare lys.

Vår har både nattlys, og nattsang, samt vi kan stille inn sensitivitet, på høyeste sensitivitet hører vi babyen/barnet puste, og babycallen står ca 1-3 m unna barnet.

Har hatt babycallen ute sommer som vinter og det har gått helt fint :)
07ef4ccf-bb2d-44e7-bbca-866e91957b0d.jpg

Den vi har tar ikke inn kun babygråt, men også når baby beveger seg hvis en har den på høyt sensitivitet nivå.
Signerer den! Neonate er genial. Man kan velge sensitivitet etter hva som passer. Høy sensitivitet med biler som kjører forbi og slår inn er bare slitsomt.

Back
Topp